Корпоративні гості побували на десятках ділових зустрічей і корпоративних вечірок. Вони цінують те, що перевершує їхні очікування та приносить їм абсолютно нові враження. Як ви можете цього досягти?

Фірмові страви

Приготуйте страву, натхненну компанією, якій ви надаєте послуги кейтерингу. Дізнайтеся про походження, історію та сферу діяльності компанії.

Потім, приготуйте традиційну для країни походження компанії-клієнта страву - французьку, німецьку чи іспанську. Якщо вас не надихає країна походження клієнта, спробуйте приготувати або подавати страву таким чином, щоб вона нагадувала про те, чим займається компанія.

Наприклад, готуючи меню для спортивної компанії, ви можете приготувати тістечка у формі футбольних, баскетбольних або тенісних м'ячів.

Презентація бренду

Коли ви думаєте про подачу страви, зверніть увагу на імідж клієнта. Найпростіше, що ви можете зробити, це спекти печиво у формі логотипа компанії або прикрасити торт кольорами її бренду. Якщо ви хочете здивувати ще більше, використайте пудру (наприклад, бурякову або полуничну) для прикраси тарілок фірмовою емблемою. Пам’ятайте - можливостей безліч.

Наприклад, обслуговуючи виробника фарби, спробуйте подавати свої соуси так, щоб вони натякали на те, що робить компанія - у вигляді розбризканих крапель або нанесених широкими мазками.

Декорації для корпоративу

Прикрашання столів для корпоративного заходу може бути досить складним завданням. Ось декілька ідей, які вам допоможуть.

Прапорці-зубочистки з логотипом компанії

Прапорці-зубочистки з логотипом компанії

щоб прикрасити міні-бутерброди, кекси та випічку

Свіжі квіти

Свіжі квіти

в фірмових кольорах компанії

Декор

Декор

що нагадує сферу діяльності клієнта - наприклад, відра з фарбою та кистями

Банери та гірлянди

Банери та гірлянди

в фірмових кольорах компанії