Не секрет, що Covid-19 сильно вплинув на професійну галузь громадського харчування. Заборона на доставку їжі тільки-но знята на деяких ринках, тоді як на інших вже відчиняються ресторани ... з дотриманням законодавчих норм, звичайно. Незалежно від статусу повторного відкриття, гастрономічна галузь виглядатиме по-іншому, залежно від очікувань гостей та закладів харчування. Свіже дослідження в 12 країнах висвітлює основні очікування гостей та закладів після Covid-19. Ознайомтесь із ними, щоб задовольнити очікування клієнтів та потреби галузі!
З чого розпочати, незалежно від того, готуєте ви їжу у закладі чи на доставку:
 
  1. Забезпечте загальну чистоту та надзвичайні гігієнічні правила: Одне з найважливіших запитів споживачів, що впливає на довіру до ресторану — дотримання ним гігієнічних стандартів та забезпечення загальної чистоти ресторану як у залі, так і на кухні.  Для того, щоб бути впевненими у безпеці, споживачі хочуть мати легкий доступ до засобів дезінфекції рук у ресторанах, безпосередньо на столі або на відведеній ділянці ресторану.
  2. Носіть захисний одяг: Особливо важливо дотримання таких стандартів на кухні. Понад чверть людей кажуть, що найважливішим фактором, який дозволяє їм довіряти ресторану у дотриманні гігієни на кухні, є персонал, який носить захисний одяг.
  3. Комунікуйте щодо гігієнічних норм: Окрім носіння захисного одягу та забезпечення загальної чистоти, 49% гостей хотіли б побачити більше інформації про гігієнічні правила в меню. Наявність видимої кухні є одним з головних факторів, що дозволяють людям довіряти ресторану у дотриманні гігієнічних норм, то чому б не відкрити свою кухню?
restaurant

1. ОЧІКУВАННЯ ГОСТЕЙ, ЩО КОРИСТУЮТЬСЯ ДОСТАВКОЮ: 

Доставка їжі, якою користуються 45% споживачів, залишається потребою споживачів, і майже всі вони зацікавлені продовжувати замовляти їжу. Пропозиція також важлива - 8/10 випадків замовленої їжі — їжа з доставкою. Нижче представлені нові тренди доставки їжі, які допоможуть вам максимально задовольнити бажання споживачів:

1. Доставка обіду

1. Доставка обіду

6/10 замовлень із собою та на доставку припадають на вечерю. Однак 3/10 стосуються обіду, тому врівноваження меню варіантами, придатними для будь-якого прийому їжі, може допомогти покрити пропозицією більше потреб.

3. Смак має значення

3. Смак має значення

Смак є ключовим драйвером для повторного замовлення.  Для отримання 6 порад для доставки 3 найбільш популярних страв читай далі:

Локшина:

  • Після приготування додайте додаткову порцію олії, щоб локшина не злиплася.
  • Щоб локшина залишалася твердою, промийте їх холодною водою, щоб зберегти текстуру і не допустити подальшого приготування. У разі, якщо локшина додається у суп — спакуйте її окремо, щоб споживачі самостійно її додали. 

Курячі крильця та картопля фрі:

  • Паперові (картонні) коробки краще абсорбують, ніж пластикові, зменшуючи кількість вологи, яку смажена їжа вбере. Основну страву, додатки та соуси слід розділити. 
  • Щоб забезпечити хрусткість, додатково висушіть скоринку, готуючи картоплю довше або піддавши її подвійному обсмаженню. Додайте столову ложку оцту для блиску.

Спагетті з соусом:

  • Використовуйте правильну форму та матеріали для упаковки. Плоскі неглибокі коробки добре підходять до макаронних стравам. Надто компактні коробки ускладнюють процес перемішування соусу, а також у них виникає нерівномірне розсіювання тепла,  що призводить до перенагрівання певних частин страви.
  • Щоб зменшити конденсацію, спробуйте концентрований томатний соус на кшталт соусу Наполі Knorr, щоб аромат залишався насиченим та інтенсивним без додаткової вологи з цілих, очищених або подрібнених помідорів.
2. Домашній бенкет

2. Домашній бенкет

Більшість замовлень здійснюється на 3, 4 або 5 осіб (74% замовлень), тому тут є можливість для закладів рекламувати сімейні пропозиції їжі, щоб привабити більше споживачів.

4. Забуте улюблене

4. Забуте улюблене

Споживачі найбільше сумують за стравами, що пропонуються відомими мережами, тому найбільш вдалі страви, які можна додати до меню доставки, включають: піцу, гамбургери, курячі крильця, каву, суші та морозиво.

2. ОЧІКУВАННЯ ГОСТЕЙ ВІД ПОХОДУ ДО РЕСТОРАНУ:

Незважаючи на те, що майже всі (73%) споживачі сумують за їжею поза домом, зараз 35% споживачів відчувають, що в майбутньому вони менше їстимуть поза домом через стурбованість коронавірусом. Гостям знадобиться багато запевнень в безпеці закладів харчування, які знову відкрились. На додаток до цього, ви можете знайти інші очікування гостей, які відвідують ресторани, нижче:

1. Видимість гігієни

1. Видимість гігієни

Ресторани повинні бути помітно чистими та охайними, а персонал у захисних масках та рукавичках — це найімовірніший спосіб заохотити гостей повернутися до вашого ресторану.

3. Гнучке меню

3. Гнучке меню

Ресторани повинні бути гнучкими, щоб вносити швидкі зміни у меню в міру зміни очікувань гостей від їжі.

2. Громадські заходи

2. Громадські заходи

Оскільки зустріч із друзями є основною мотивацією для гостей повернутися, ресторанам необхідно підготуватися до громадських заходів (6/10 планують їсти поза домом групою 4+ осіб).

4. Простір

4. Простір

Збори компаніями повинні бути у балансі з обмеженнями та вимогами щодо соціального дистанціювання (45% відвідувачів хочуть мати простір між столами, щоб відчути себе комфортно).

Reference: ®UFS Diner Track | Out of Home Recovery | Streetbees | April 25th to May 12th

Reference: ®Ipsos | Essential Report May 28th to 31st