- Забезпечте загальну чистоту та надзвичайні гігієнічні правила: Одне з найважливіших запитів споживачів, що впливає на довіру до ресторану — дотримання ним гігієнічних стандартів та забезпечення загальної чистоти ресторану як у залі, так і на кухні. Для того, щоб бути впевненими у безпеці, споживачі хочуть мати легкий доступ до засобів дезінфекції рук у ресторанах, безпосередньо на столі або на відведеній ділянці ресторану.
- Носіть захисний одяг: Особливо важливо дотримання таких стандартів на кухні. Понад чверть людей кажуть, що найважливішим фактором, який дозволяє їм довіряти ресторану у дотриманні гігієни на кухні, є персонал, який носить захисний одяг.
- Комунікуйте щодо гігієнічних норм: Окрім носіння захисного одягу та забезпечення загальної чистоти, 49% гостей хотіли б побачити більше інформації про гігієнічні правила в меню. Наявність видимої кухні є одним з головних факторів, що дозволяють людям довіряти ресторану у дотриманні гігієнічних норм, то чому б не відкрити свою кухню?
![restaurant restaurant](/natkhnennja-dlja-shefa/berezhennja-funkcionuvannja-vashogo-biznesu-vprodovzh-koronavirusu/diner-expectations-reopening/jcr:content/parsys/set1/row3/span4/image.img.jpg/1591880167541.jpg)
1. ОЧІКУВАННЯ ГОСТЕЙ, ЩО КОРИСТУЮТЬСЯ ДОСТАВКОЮ:
Доставка їжі, якою користуються 45% споживачів, залишається потребою споживачів, і майже всі вони зацікавлені продовжувати замовляти їжу. Пропозиція також важлива - 8/10 випадків замовленої їжі — їжа з доставкою. Нижче представлені нові тренди доставки їжі, які допоможуть вам максимально задовольнити бажання споживачів:
![1. Доставка обіду 1. Доставка обіду](/natkhnennja-dlja-shefa/berezhennja-funkcionuvannja-vashogo-biznesu-vprodovzh-koronavirusu/diner-expectations-reopening/jcr:content/parsys/set2/row5/span6left/tipsandadvice/image.img.jpg/1594392496294.jpg)
1. Доставка обіду
6/10 замовлень із собою та на доставку припадають на вечерю. Однак 3/10 стосуються обіду, тому врівноваження меню варіантами, придатними для будь-якого прийому їжі, може допомогти покрити пропозицією більше потреб.
![3. Смак має значення 3. Смак має значення](/natkhnennja-dlja-shefa/berezhennja-funkcionuvannja-vashogo-biznesu-vprodovzh-koronavirusu/diner-expectations-reopening/jcr:content/parsys/set2/row5/span6left/tipsandadvice_copy/image.img.jpg/1594392363793.jpg)
3. Смак має значення
Смак є ключовим драйвером для повторного замовлення. Для отримання 6 порад для доставки 3 найбільш популярних страв читай далі:
Локшина:
- Після приготування додайте додаткову порцію олії, щоб локшина не злиплася.
- Щоб локшина залишалася твердою, промийте їх холодною водою, щоб зберегти текстуру і не допустити подальшого приготування. У разі, якщо локшина додається у суп — спакуйте її окремо, щоб споживачі самостійно її додали.
Курячі крильця та картопля фрі:
- Паперові (картонні) коробки краще абсорбують, ніж пластикові, зменшуючи кількість вологи, яку смажена їжа вбере. Основну страву, додатки та соуси слід розділити.
- Щоб забезпечити хрусткість, додатково висушіть скоринку, готуючи картоплю довше або піддавши її подвійному обсмаженню. Додайте столову ложку оцту для блиску.
Спагетті з соусом:
- Використовуйте правильну форму та матеріали для упаковки. Плоскі неглибокі коробки добре підходять до макаронних стравам. Надто компактні коробки ускладнюють процес перемішування соусу, а також у них виникає нерівномірне розсіювання тепла, що призводить до перенагрівання певних частин страви.
- Щоб зменшити конденсацію, спробуйте концентрований томатний соус на кшталт соусу Наполі Knorr, щоб аромат залишався насиченим та інтенсивним без додаткової вологи з цілих, очищених або подрібнених помідорів.
![2. Домашній бенкет 2. Домашній бенкет](/natkhnennja-dlja-shefa/berezhennja-funkcionuvannja-vashogo-biznesu-vprodovzh-koronavirusu/diner-expectations-reopening/jcr:content/parsys/set2/row5/span6right/tipsandadvice/image.img.jpg/1594391431747.jpg)
2. Домашній бенкет
Більшість замовлень здійснюється на 3, 4 або 5 осіб (74% замовлень), тому тут є можливість для закладів рекламувати сімейні пропозиції їжі, щоб привабити більше споживачів.
![4. Забуте улюблене 4. Забуте улюблене](/natkhnennja-dlja-shefa/berezhennja-funkcionuvannja-vashogo-biznesu-vprodovzh-koronavirusu/diner-expectations-reopening/jcr:content/parsys/set2/row5/span6right/tipsandadvice_copy/image.img.jpg/1594392486717.jpg)
4. Забуте улюблене
Споживачі найбільше сумують за стравами, що пропонуються відомими мережами, тому найбільш вдалі страви, які можна додати до меню доставки, включають: піцу, гамбургери, курячі крильця, каву, суші та морозиво.
2. ОЧІКУВАННЯ ГОСТЕЙ ВІД ПОХОДУ ДО РЕСТОРАНУ:
Незважаючи на те, що майже всі (73%) споживачі сумують за їжею поза домом, зараз 35% споживачів відчувають, що в майбутньому вони менше їстимуть поза домом через стурбованість коронавірусом. Гостям знадобиться багато запевнень в безпеці закладів харчування, які знову відкрились. На додаток до цього, ви можете знайти інші очікування гостей, які відвідують ресторани, нижче:
![1. Видимість гігієни 1. Видимість гігієни](/natkhnennja-dlja-shefa/berezhennja-funkcionuvannja-vashogo-biznesu-vprodovzh-koronavirusu/diner-expectations-reopening/jcr:content/parsys/set3/row5/span6left/tipsandadvice_copy/image.img.jpg/1594392781375.jpg)
1. Видимість гігієни
Ресторани повинні бути помітно чистими та охайними, а персонал у захисних масках та рукавичках — це найімовірніший спосіб заохотити гостей повернутися до вашого ресторану.
![3. Гнучке меню 3. Гнучке меню](/natkhnennja-dlja-shefa/berezhennja-funkcionuvannja-vashogo-biznesu-vprodovzh-koronavirusu/diner-expectations-reopening/jcr:content/parsys/set3/row5/span6left/tipsandadvice_copy_443892877/image.img.jpg/1594392937855.jpg)
3. Гнучке меню
Ресторани повинні бути гнучкими, щоб вносити швидкі зміни у меню в міру зміни очікувань гостей від їжі.
![2. Громадські заходи 2. Громадські заходи](/natkhnennja-dlja-shefa/berezhennja-funkcionuvannja-vashogo-biznesu-vprodovzh-koronavirusu/diner-expectations-reopening/jcr:content/parsys/set3/row5/span6right/tipsandadvice_copy/image.img.jpg/1594392880122.jpg)
2. Громадські заходи
Оскільки зустріч із друзями є основною мотивацією для гостей повернутися, ресторанам необхідно підготуватися до громадських заходів (6/10 планують їсти поза домом групою 4+ осіб).
![4. Простір 4. Простір](/natkhnennja-dlja-shefa/berezhennja-funkcionuvannja-vashogo-biznesu-vprodovzh-koronavirusu/diner-expectations-reopening/jcr:content/parsys/set3/row5/span6right/tipsandadvice_copy_1867879056/image.img.jpg/1594393035533.jpg)
4. Простір
Збори компаніями повинні бути у балансі з обмеженнями та вимогами щодо соціального дистанціювання (45% відвідувачів хочуть мати простір між столами, щоб відчути себе комфортно).
Reference: ®UFS Diner Track | Out of Home Recovery | Streetbees | April 25th to May 12th
Reference: ®Ipsos | Essential Report May 28th to 31st