Дізнайтеся, як використовувати Instagram для залучення нових відвідувачів та замовлень, дотримуючись цих простих кроків. Цей посібник містить найкращі практики Instagram від професіоналів фудсервісу та експертів із соціальних мереж щодо налаштування вашого профілю в Instagram, хештегів для продуктів, хештегів для ресторанів та багатьох інших порад та підказок для досягнення успіху в Інтернеті!

 

Чому Instagram?

Instagram — це мережа для обміну фотографіями та відео, що запустилася у 2010 році і належить Facebook. Сьогодні Instagram та Facebook є провідними платформами серед соціальних медіа. Ці платформи ефективно використовуються для зв’язку з людьми з усього світу, отримання більшого впливу та створення власного бренду. Вони дають можливість ділитися зі світом рецептами, порадами та особистим досвідом. Також буває цікаво творити і озиратися назад, щоб згадати власну роботу.

How to use Instagram for Restaurants & Chefs
 1. Налаштуйте ваш Instagram профіль

1. Налаштуйте ваш Instagram профіль

Перший крок на початку роботи з Instagram передбачає створення вашого облікового запису. Нижче наведено 7 кроків та порад для успішного створення облікового запису:

  1. Створіть свій акаунт в Instagram додавши свою електронну адресу та бажаний пароль. Розпочніть тут.
  2. Додайте Логін облікового запису: Це ваше "ім’я" в Instagram і має бути унікальним та відображати тематику акаунту. Для ресторанів використовуйте назву ресторану, а для кухарів - chef_ім’я або Chef_спеціалізація.
  3. Завантажте фотографію профілю вашого облікового запису. Це може бути зображення вашого ресторану або унікальна фотографія вас як шеф-кухаря.
  4. Приділіть час вашому BIO (опису профіля): Це короткий опис вашого облікового запису Instagram, включаючи відповідні хештеги (#). Ваш BIO — це зображення вашого #elevatorpitch.
  5. Додайте кнопки із закликом до дії: Це швидкі клавіші, що дозволяють у декілька кроків надіслати повідомлення, подзвонити або перейти на сайт ресторану.
  6. Завантажте обкладинки для stories (highlights): Оскільки ви будете публікувати певні історії в Instagram, найкращою практикою є групування історій за категоріями.

2. Підготуйте контент-стратегію

2. Підготуйте контент-стратегію

Instagram став ключовою платформою для харчової галузі завдяки естетичним перевагам платформи для кухарів та власників ресторанів. Кожна страва, фотографія шеф-кухаря, ресторану повинна відповідати таким правилам, щоб максимально охопити та залучити людей:

  1. Прагніть надихати кожною публікацією: Якщо ви працюєте у харчовій галузі, смакові рецептори потенційних гостей потрібно активувати навіть вашим контентом. Приваблюйте відвідувачів, розміщуючи апетитні фотографії.
  2. Будьте послідовними у вашому стилі: Послідовність дуже важлива в Instagram. Це дозволяє вашим шанувальникам очікувати високоякісного та захоплюючого контенту.
  3. Публікуйте лише якісний контент: Кожна публікація у вашому профілі повинна складатися з високоякісних зображень чи відео. Показник залученості публікацій та реклами залежить від того, наскільки візуально гарною є публікація. Вам не потрібно професійної камери або фотосесії, оскільки більшість кухарів фотографують свої страви за допомогою смартфона. Дивіться Секрети фотографування страв  щоб розпочати!
  4. Діліться вашими рецептами: фото-контент страв є головним у Instagram акаунті шеф-кухаря, і найкраща тактика багатьох шеф-кухарів для залучення нових шанувальників — ділитися своїми рецептами.
  5. Публікуйте те, чого хочуть ваші фоловери: Не публікуйте те, що ви хочете публікувати, а запитуйте, чого хоче ваша аудиторія, і публікуйте саме це.
  6. Покажіть своє обличчя: Люди хочуть побачити, хто стоїть за рецептами. Час від часу публікуйте фотографії чи відео, на яких ви і ваш персонал, з цікавими фактами.
  7. Публікуйте смішний контент: Це зветься "Згенерований користувачами контент" (UGC) та рекомендується багатьма успішними Instagram-блогерами. Вони кажуть, що "шеф-кухар надихає спільноту, а спільнота - шеф-кухаря". Не забудьте віддати належне оригінальній граматиці.

У галузі гостинності найкраще працюють 2 стилі фотографії, а саме:

  • Репортаж: Для правдивої візуальної комунікації. Репортажний стиль (справжній, автентичний, моментальний) робить контент актуальним для кухарів, демонструючи, що ми розуміємо їхній світ та справжню кухню.
  • Ескапізм: Для знімків страв. Залучайте гостей та шеф-кухарів до своїх дописів про рецепти та меню, розповідаючи історії кожної страви.

Репортажна фотографія:

Reportage Style Photography:

Фотографія в стилі ескапізму:

3. Взаємодійте зі своєю аудиторією:

3. Взаємодійте зі своєю аудиторією:

Що означає залученість в Instagram? Простіше кажучи, кількість взаємодій, таких як перегляди публікацій, коментарі, згадування тощо. Без залучення ви не можете розраховувати на збільшення кількості ваших підписників. Шеф-кухар Антоніо Бачур, який має майже 1 мільйон підписників, витрачає 6 годин на день, відповідаючи на коментарі шанувальників та прямі повідомлення!

  1. Використовуйте функції історій: Історії Instagram містять чудові функції, такі як "Питання" та "Голосування", які дозволяють вашій аудиторії взаємодіяти з вами. Кожні кілька днів витрачайте якийсь час на запитання та відповіді на них. Вашим шанувальникам сподобається справжня взаємодія! Просто натисніть "створити історію" в Instagram, а потім піктограму наклейки на вкладці "Створити". Додайте наклейку "ПИТАННЯ" або "ГОЛОСУВАННЯ" та питайте / відповідайте досхочу!
  2. Проводьте прямі ефіри в Instagram: Instagram Live дозволяє виходити у прямий ефір до своїх шанувальників. Під час виходу в прямий ефір вболівальники отримують сповіщення про початок вашого ефіру. Спробуйте і проводьте "Прямі ефіри" час від часу, особливо коли створюйте коронну страву або коли встигаєте відповісти на запитання шанувальників. Пряма взаємодія збільшує зацікавленість та лояльність шанувальників!
  3. Публікуйте в IGTV: IGTV дозволяє публікувати відео до 1 години у своєму обліковому записі Instagram, тоді як звичайні відео у вашій стрічці новин можуть тривати лише 60 секунд. Довші відео, як правило, сприймаються як преміум-контент. Створення серії рецептів досить добре працює в Instagram, демонструючи гостям вашу «закулісну» підготовку до створення ідеальної страви! 

4. Збільште ваше охоплення в Instagram

4. Збільште ваше охоплення в Instagram

  1. Що означає охоплення в Instagram? Простіше кажучи, кількість відвідувачів та шеф-кухарів, які побачили ваш профіль чи пост. 
  2. Використовуйте хештеги: Хештеги чудово підходять для збільшення органічного охоплення, оскільки вони повідомляють алгоритму Instagram, про що ваш контент і наскільки тема популярна. Наявність принаймні одного # дозволить вам на 12,6% збільшити охоплення! Незважаючи на те, що деяких # зводять з розуму, рекомендована кількість хештегів для допису — 11. Для перегляду останньої версії актуальних хештегів читайте далі!
  3. Слідкуйте за іншими: Підписка збільшує кількість підписників! Якщо ви починаєте стежити за кимось, вони, швидше за все, перейдуть на вашу сторінку, і коли ви досягнете 10000 підписників, ви отримаєте доступ до розширених функцій Instagram. Намагайтеся підписуватися на релевантні профілі, оскільки це збільшить ваші шанси отримати відповідь.
  4. Відмічайте локацію: Завжди позначайте тегом ваш ресторан у стрічці новин. Коли відвідувачі шукатимуть назву вашого ресторану в Instagram, з’являться ці фотографії та відео. Відзначайтеся у певних геолокаціях, таких як гастрономічні події.
  5. Реагуйте на контент інших: Так само як follow = follow, так само і like = like. Реагуйте на контент інших шеф-кухарів, щоб викликати увагу!
  6. Репости: Діліться контентом, створеним користувачами, або іншими словами, фотографіями, відео та історіями про ваші страви, які публікують гості.
  7. Просувайте: Якщо ви можете інвестувати у просування облікового запису Instagram, або рекламуйте найуспішніші публікації, або запускайте рекламу в Instagram за допомогою Facebook Business Manager. 

5. Відстежуйте KPI

5. Відстежуйте KPI

І останнє, але не менш важливе: не забудьте визначати та відстежувати KPI. Як і будь-який маркетинговий інструмент, відстеження дозволяє зосередитись на тих тактиках, які сприяють найбільшій цінності!

Що означають KPI? KPI означає ключові показники ефективності та складається з певних цінних показників, які допомагають оцінити ефективність вашого профілю. 

Рекомендовані KPI для відстеження:

• Перегляди профілю

• Нові підписники

• Відписки

• Охоплення

• Коефіцієнт залучення

• Коефіцієнт збереження історії

• Найкращий час для публікації

• Коментарі

Ці KPI можна відстежити у статистиці Instagram

🍰Хештеги для ресторанів 2020:

#restaurant

#restaurantrescue

#top50restaurants

#restaurantdesign

#restaurantequipment

#restaurantinterior

#restaurantstyle

#restaurantdecor

#dinnertable

#restaurantmarketing 

👨‍🍳Хештеги для шефів 2020:

#chef

#cheflife

#chefsplatee

#chefstube

#discoveringchef

#cheftable

#chefwork

#cheftalks

#chefmode

 

🍔Хештеги їжі 2020:

#food

#foodporn

#foodphotography

#foodlover

#foodstagram

#foodie

#foodartchefs

#foodblogger

#foodtrends