меню

Дізнайтеся, як використовувати Instagram для залучення нових відвідувачів та замовлень, дотримуючись цих простих кроків. Цей посібник містить найкращі практики Instagram від професіоналів фудсервісу та експертів із соціальних мереж щодо налаштування вашого профілю в Instagram, хештегів для продуктів, хештегів для ресторанів та багатьох інших порад та підказок для досягнення успіху в Інтернеті!

 

Чому Instagram?

Instagram — це мережа для обміну фотографіями та відео, що запустилася у 2010 році і належить Facebook. Сьогодні Instagram та Facebook є провідними платформами серед соціальних медіа. Ці платформи ефективно використовуються для зв’язку з людьми з усього світу, отримання більшого впливу та створення власного бренду. Вони дають можливість ділитися зі світом рецептами, порадами та особистим досвідом. Також буває цікаво творити і озиратися назад, щоб згадати власну роботу.

How to use Instagram for Restaurants & Chefs
 1. Налаштуйте ваш Instagram профіль

1. Налаштуйте ваш Instagram профіль

Перший крок на початку роботи з Instagram передбачає створення вашого облікового запису. Нижче наведено 7 кроків та порад для успішного створення облікового запису:

  1. Створіть свій акаунт в Instagram додавши свою електронну адресу та бажаний пароль. Розпочніть тут.
  2. Додайте Логін облікового запису: Це ваше "ім’я" в Instagram і має бути унікальним та відображати тематику акаунту. Для ресторанів використовуйте назву ресторану, а для кухарів - chef_ім’я або Chef_спеціалізація.
  3. Завантажте фотографію профілю вашого облікового запису. Це може бути зображення вашого ресторану або унікальна фотографія вас як шеф-кухаря.
  4. Приділіть час вашому BIO (опису профіля): Це короткий опис вашого облікового запису Instagram, включаючи відповідні хештеги (#). Ваш BIO — це зображення вашого #elevatorpitch.
  5. Додайте кнопки із закликом до дії: Це швидкі клавіші, що дозволяють у декілька кроків надіслати повідомлення, подзвонити або перейти на сайт ресторану.
  6. Завантажте обкладинки для stories (highlights): Оскільки ви будете публікувати певні історії в Instagram, найкращою практикою є групування історій за категоріями.

2. Підготуйте контент-стратегію

2. Підготуйте контент-стратегію

Instagram став ключовою платформою для харчової галузі завдяки естетичним перевагам платформи для кухарів та власників ресторанів. Кожна страва, фотографія шеф-кухаря, ресторану повинна відповідати таким правилам, щоб максимально охопити та залучити людей:

  1. Прагніть надихати кожною публікацією: Якщо ви працюєте у харчовій галузі, смакові рецептори потенційних гостей потрібно активувати навіть вашим контентом. Приваблюйте відвідувачів, розміщуючи апетитні фотографії.
  2. Будьте послідовними у вашому стилі: Послідовність дуже важлива в Instagram. Це дозволяє вашим шанувальникам очікувати високоякісного та захоплюючого контенту.
  3. Публікуйте лише якісний контент: Кожна публікація у вашому профілі повинна складатися з високоякісних зображень чи відео. Показник залученості публікацій та реклами залежить від того, наскільки візуально гарною є публікація. Вам не потрібно професійної камери або фотосесії, оскільки більшість кухарів фотографують свої страви за допомогою смартфона. Дивіться Секрети фотографування страв  щоб розпочати!
  4. Діліться вашими рецептами: фото-контент страв є головним у Instagram акаунті шеф-кухаря, і найкраща тактика багатьох шеф-кухарів для залучення нових шанувальників — ділитися своїми рецептами.
  5. Публікуйте те, чого хочуть ваші фоловери: Не публікуйте те, що ви хочете публікувати, а запитуйте, чого хоче ваша аудиторія, і публікуйте саме це.
  6. Покажіть своє обличчя: Люди хочуть побачити, хто стоїть за рецептами. Час від часу публікуйте фотографії чи відео, на яких ви і ваш персонал, з цікавими фактами.
  7. Публікуйте смішний контент: Це зветься "Згенерований користувачами контент" (UGC) та рекомендується багатьма успішними Instagram-блогерами. Вони кажуть, що "шеф-кухар надихає спільноту, а спільнота - шеф-кухаря". Не забудьте віддати належне оригінальній граматиці.

У галузі гостинності найкраще працюють 2 стилі фотографії, а саме:

  • Репортаж: Для правдивої візуальної комунікації. Репортажний стиль (справжній, автентичний, моментальний) робить контент актуальним для кухарів, демонструючи, що ми розуміємо їхній світ та справжню кухню.
  • Ескапізм: Для знімків страв. Залучайте гостей та шеф-кухарів до своїх дописів про рецепти та меню, розповідаючи історії кожної страви.

Репортажна фотографія:

Reportage Style Photography:

Фотографія в стилі ескапізму:

3. Взаємодійте зі своєю аудиторією:

3. Взаємодійте зі своєю аудиторією:

Що означає залученість в Instagram? Простіше кажучи, кількість взаємодій, таких як перегляди публікацій, коментарі, згадування тощо. Без залучення ви не можете розраховувати на збільшення кількості ваших підписників. Шеф-кухар Антоніо Бачур, який має майже 1 мільйон підписників, витрачає 6 годин на день, відповідаючи на коментарі шанувальників та прямі повідомлення!

  1. Використовуйте функції історій: Історії Instagram містять чудові функції, такі як "Питання" та "Голосування", які дозволяють вашій аудиторії взаємодіяти з вами. Кожні кілька днів витрачайте якийсь час на запитання та відповіді на них. Вашим шанувальникам сподобається справжня взаємодія! Просто натисніть "створити історію" в Instagram, а потім піктограму наклейки на вкладці "Створити". Додайте наклейку "ПИТАННЯ" або "ГОЛОСУВАННЯ" та питайте / відповідайте досхочу!
  2. Проводьте прямі ефіри в Instagram: Instagram Live дозволяє виходити у прямий ефір до своїх шанувальників. Під час виходу в прямий ефір вболівальники отримують сповіщення про початок вашого ефіру. Спробуйте і проводьте "Прямі ефіри" час від часу, особливо коли створюйте коронну страву або коли встигаєте відповісти на запитання шанувальників. Пряма взаємодія збільшує зацікавленість та лояльність шанувальників!
  3. Публікуйте в IGTV: IGTV дозволяє публікувати відео до 1 години у своєму обліковому записі Instagram, тоді як звичайні відео у вашій стрічці новин можуть тривати лише 60 секунд. Довші відео, як правило, сприймаються як преміум-контент. Створення серії рецептів досить добре працює в Instagram, демонструючи гостям вашу «закулісну» підготовку до створення ідеальної страви! 

4. Збільште ваше охоплення в Instagram

4. Збільште ваше охоплення в Instagram

  1. Що означає охоплення в Instagram? Простіше кажучи, кількість відвідувачів та шеф-кухарів, які побачили ваш профіль чи пост. 
  2. Використовуйте хештеги: Хештеги чудово підходять для збільшення органічного охоплення, оскільки вони повідомляють алгоритму Instagram, про що ваш контент і наскільки тема популярна. Наявність принаймні одного # дозволить вам на 12,6% збільшити охоплення! Незважаючи на те, що деяких # зводять з розуму, рекомендована кількість хештегів для допису — 11. Для перегляду останньої версії актуальних хештегів читайте далі!
  3. Слідкуйте за іншими: Підписка збільшує кількість підписників! Якщо ви починаєте стежити за кимось, вони, швидше за все, перейдуть на вашу сторінку, і коли ви досягнете 10000 підписників, ви отримаєте доступ до розширених функцій Instagram. Намагайтеся підписуватися на релевантні профілі, оскільки це збільшить ваші шанси отримати відповідь.
  4. Відмічайте локацію: Завжди позначайте тегом ваш ресторан у стрічці новин. Коли відвідувачі шукатимуть назву вашого ресторану в Instagram, з’являться ці фотографії та відео. Відзначайтеся у певних геолокаціях, таких як гастрономічні події.
  5. Реагуйте на контент інших: Так само як follow = follow, так само і like = like. Реагуйте на контент інших шеф-кухарів, щоб викликати увагу!
  6. Репости: Діліться контентом, створеним користувачами, або іншими словами, фотографіями, відео та історіями про ваші страви, які публікують гості.
  7. Просувайте: Якщо ви можете інвестувати у просування облікового запису Instagram, або рекламуйте найуспішніші публікації, або запускайте рекламу в Instagram за допомогою Facebook Business Manager. 

5. Відстежуйте KPI

5. Відстежуйте KPI

І останнє, але не менш важливе: не забудьте визначати та відстежувати KPI. Як і будь-який маркетинговий інструмент, відстеження дозволяє зосередитись на тих тактиках, які сприяють найбільшій цінності!

Що означають KPI? KPI означає ключові показники ефективності та складається з певних цінних показників, які допомагають оцінити ефективність вашого профілю. 

Рекомендовані KPI для відстеження:

• Перегляди профілю

• Нові підписники

• Відписки

• Охоплення

• Коефіцієнт залучення

• Коефіцієнт збереження історії

• Найкращий час для публікації

• Коментарі

Ці KPI можна відстежити у статистиці Instagram

🍰Хештеги для ресторанів 2020:

#restaurant

#restaurantrescue

#top50restaurants

#restaurantdesign

#restaurantequipment

#restaurantinterior

#restaurantstyle

#restaurantdecor

#dinnertable

#restaurantmarketing 

👨‍🍳Хештеги для шефів 2020:

#chef

#cheflife

#chefsplatee

#chefstube

#discoveringchef

#cheftable

#chefwork

#cheftalks

#chefmode

 

🍔Хештеги їжі 2020:

#food

#foodporn

#foodphotography

#foodlover

#foodstagram

#foodie

#foodartchefs

#foodblogger

#foodtrends