1.ПОРАДИ FACEBOOK & INSTAGRAM ДЛЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВАШОГО ПРОФІЛЮ:
- ПРОФІЛЬ: Використовуйте той самий логотип, що і для вашого ресторану.
- САЙТ: Додайте посилання на вебсайт ресторану.
- МЕНЮ: Завантажте ваше меню.
- КНОПКИ: Додайте кнопки швидкої дії на сторінках закладу, наприклад "ЗАБРОНЮВАТИ ЗАРАЗ" або "ПЕРЕГЛЯНУТИ МЕНЮ".
- КОНТЕНТ: Завантажуйте лише високоякісний контент.
- ПОСЛІДОВНІСТЬ: Будьте послідовними у своєму стилі, такому як стиль контенту та тональність комунікації (tone of voice бренду).
2. ПОРАДИ ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ ЗАЛУЧЕНОСТІ У FACEBOOK & INSTAGRAM:
- ХЕШТЕГИ: Хештеги збільшують охоплення. Додавайте до 11# за публікацію.
- ВПОДОБАННЯ: Ставте Like на чужий контент. Зазвичай Like = Like.
- ЗГАДУВАННЯ: Згадуйте інших шефів та ресторани для збільшення охоплення.
- КОМЕНТАРІ: Коментуйте контент релевантних акаунтів з вашої сфери.
- АКТИВНОСТІ/ЗМАГАННЯ: Проводьте змагання, конкурси, челенджі раз на два тижні / щомісяця.
- ПРЯМІ ЕФІРИ: Включіть відео в реальному часі у стратегію ваших соціальних мереж.
- МОДЕРУЙТЕ & ВІДПОВІДАЙТЕ: Модеруйте всі коментарі, щоб вчасно приховати руйнівні (нецензурні, неетичні), відповісти на конструктивні та зробити з них висновки, а також поспілкуватись з лояльною аудиторією.
- ГЕОТЕГ: Позначайте місця, особливо ваш ресторан, у всьому контенті, що публікується на ваших сторінках.
3. FACEBOOK & INSTAGRAM ПОРАДИ З ВІДСЛІДКОВУВАННЯ АНАЛІТИКИ:
- ПЛАНУВАННЯ: Вищі показники залучення можна очікувати по середах, четвергах та вівторках.
- ДЕМОГРАФІЯ: Звертайтеся як до чоловіків, так і до жінок, оскільки розподіл становить майже 50/50.
- ДЕМОГРАФІЯ: Націленість на молоде покоління допоможе вам робити трендовий контент.
- СТАТИСТИКА: Використовуйте статистичні дані з органічних показників Instagram Insights або Facebook Insights, щоб сформувати стратегію платного просування.
4. FACEBOOK & INSTAGRAM ПОРАДИ ДЛЯ РЕКЛАМИ:
- ПЛЕЙСМЕНТ: Використовуйте опцію Ad Placement у Facebook Business Manager підлаштовуючи розміщення реклами під ваші цілі.
- A/B ТЕСТ: Запускайте спліт-тести на Facebook щоб провести A/B тест вашого контенту.
- ЧІТКИЙ ТАРГЕТИНГ: Націлюйте рекламу на конкретну аудиторію. Враховуйте посади, погляди, інтереси, приналежність до певних груп тощо.
- ОПТИМІЗУЙТЕ: Оптимізуйте контент, щоб підвищити його ефективність та вплив на аудиторію.
- КОНКУРЕНЦІЯ: Слідкуйте за своїми конкурентами та тим, що вони роблять.