1.ПОРАДИ FACEBOOK & INSTAGRAM ДЛЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВАШОГО ПРОФІЛЮ:

  • ПРОФІЛЬ: Використовуйте той самий логотип, що і для вашого ресторану.
  • САЙТ: Додайте посилання на вебсайт ресторану.
  • МЕНЮ: Завантажте ваше меню. 
  • КНОПКИ: Додайте кнопки швидкої дії на сторінках закладу, наприклад "ЗАБРОНЮВАТИ ЗАРАЗ" або "ПЕРЕГЛЯНУТИ МЕНЮ".
  • КОНТЕНТ: Завантажуйте лише високоякісний контент.
  • ПОСЛІДОВНІСТЬ: Будьте послідовними у своєму стилі, такому як стиль контенту та тональність комунікації (tone of voice бренду).
chef plating burger

2. ПОРАДИ ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ ЗАЛУЧЕНОСТІ У FACEBOOK & INSTAGRAM:

  • ХЕШТЕГИ: Хештеги збільшують охоплення. Додавайте до 11# за публікацію.
  • ВПОДОБАННЯ: Ставте Like на чужий контент. Зазвичай Like = Like. 
  • ЗГАДУВАННЯ: Згадуйте інших шефів та ресторани для збільшення охоплення. 
  • КОМЕНТАРІ: Коментуйте контент релевантних акаунтів з вашої сфери. 
  • АКТИВНОСТІ/ЗМАГАННЯ: Проводьте змагання, конкурси, челенджі раз на два тижні / щомісяця.
  • ПРЯМІ ЕФІРИ: Включіть відео в реальному часі у стратегію ваших соціальних мереж.
  • МОДЕРУЙТЕ & ВІДПОВІДАЙТЕ: Модеруйте всі коментарі, щоб вчасно приховати руйнівні (нецензурні, неетичні),  відповісти на конструктивні та зробити з них висновки, а також поспілкуватись з лояльною аудиторією.
  • ГЕОТЕГ: Позначайте місця, особливо ваш ресторан, у всьому контенті, що публікується на ваших сторінках.
instagram log in

3. FACEBOOK & INSTAGRAM ПОРАДИ З ВІДСЛІДКОВУВАННЯ АНАЛІТИКИ: 

  • ПЛАНУВАННЯ: Вищі показники залучення можна очікувати по середах, четвергах та вівторках.
  • ДЕМОГРАФІЯ: Звертайтеся як до чоловіків, так і до жінок, оскільки розподіл становить майже 50/50.
  • ДЕМОГРАФІЯ: Націленість на молоде покоління допоможе вам робити трендовий контент.
  • СТАТИСТИКА: Використовуйте статистичні дані з органічних показників Instagram Insights або Facebook Insights, щоб сформувати стратегію платного просування. 
google analytics dashboard

4. FACEBOOK & INSTAGRAM ПОРАДИ ДЛЯ РЕКЛАМИ: 

  • ПЛЕЙСМЕНТ: Використовуйте опцію Ad Placement у Facebook Business Manager підлаштовуючи розміщення реклами під ваші цілі.
  • A/B ТЕСТ: Запускайте спліт-тести на Facebook щоб провести A/B тест вашого контенту. 
  • ЧІТКИЙ ТАРГЕТИНГ: Націлюйте рекламу на конкретну аудиторію. Враховуйте посади, погляди, інтереси, приналежність до певних груп тощо.
  • ОПТИМІЗУЙТЕ: Оптимізуйте контент, щоб підвищити його ефективність та вплив на аудиторію. 
  • КОНКУРЕНЦІЯ: Слідкуйте за своїми конкурентами та тим, що вони роблять.
facebook business manager