меню

Використання соціальних медіа для вашого бізнесу може здатися лякаючим; проте відвідувачі очікують присутності в соціальних мережах від ресторанів та авторитетних шеф-кухарів. Проста присутність у соціальних мережах не призведе до стрімкого отримання додаткових клієнтів та замовлень. Для того, щоб буди в ТОПі, вам потрібно стежити за тенденціями, найкращими практиками, оцінювати свою ефективність та навчатись. Ми підготували посібник із соціальних медіа “Робити та не робити”, спеціально для професіоналів громадського харчування, щоб допомогти вам отримати максимальну віддачу від вашої стратегії просування у соцмережах.

Найкращі практики в соціальних мережах для кухарів:

girl taking photo of pizza on smartphone

#1 Максимально використовуйте створений користувачами контент (UGC)

UGC - це будь-який контент (відео, зображення, текст та відгуки), створений людьми, а не бізнесом. Instagram — чудова платформа для контенту, створеного користувачами, майже кожен Instagrammer фотографує свою страву перед їжею! Коли ви ділитесь їхнім контентом — ви не лише радуєте підписників, але й формуєте довіру до свого ресторану та / або профілю. Сьогодні відвідувачів більше цікавить автентичний контент, ніж діловий та / або фірмовий контент. Автентичний вміст формує довіру та в кінцевому підсумку керує замовленнями!

camera dates seeds display

#2 Будьте послідовними у всьому, що робите:

Послідовність є ключовим фактором сприяння залученості шанувальників у соціальних мережах. Ви повинні бути послідовними, щоб створити власний стиль, будь то ваш особистий стиль шеф-кухаря чи стиль ресторану, як надійний бренд, від якого шанувальники зможуть завжди очікувати надихаючого контенту! Послідовність також позитивно сприймається алгоритмами Facebook та Instagram, підвищуючи вашу органічну видимість. Будьте послідовними у:

  • Тому, що ви публікуєте тобто десерти та / або основні страви та / або закуски тощо.
  • Тому, коли ви розміщуєте публікації кожного вівторка та четверга о 9 ранку, наприклад.
  • Вашій подачі (tone of voice) ви офіційний / жартівливий / справжній?
  • Стилі вашого контенту темна та атмосферна фотографія страви чи світла та яскрава?
  • Відповідях підписникам Чи виділяєте ви окремий час для відповідей на коментарі, згадки та повідомлення шанувальників?
steamy dim sum

#3 Публікуйте контент, який надихає та пробуджує почуття

Сенсорний контент — це контент, який спокушає органи чуття: смак, запах, зір, звук і дотик. Публікуйте фотографії страв і використовуйте підписи, які спонукають відчуття перебування у вашому закладі саме зараз.

Як можна зробити контент сенсорним:

  • Робіть високоякісні фотографії своїх страв, на яких видно кожну деталь страви. Читайте наш матеріал із Секретами фотографування страв
  • Доповнюйте ваш допис описом страви. Які інгредієнти ви використовували?
  • Люди їдять очима настільки, наскільки і ротом. Використовуйте яскраві та оригінальні інгредієнти.
  • Переконайтеся, що основний інгредієнт знаходиться в центрі уваги.

 

person taking photo of food salad bowl

#4 Відстежуйте ефективність час від часу

Відстеження ефективності — це обов’язкова умова успіху! Переглядаючи статистику Facebook та Instagram, ви зможете зрозуміти, що подобається і не подобається вашим шанувальникам. Чим більше ви розумієте, що краще працює для вас, тим краще ви можете сформувати майбутню стратегію.

Які основні показники ефективності потрібно відстежувати?

  • Охоплення
  • Коефіцієнт залучення
  • Нові вподобання
chefs sitting outside restaurant on steps

#5 Використовуйте вашу мережу контактів у своїх інтересах

Використовуючи існуючу мережу спеціалістів у сфері фудсервісу, ви можете збільшити охоплення та зацікавленість, головне правильно це робити. Як ефективно взаємодіяти в соціальних мережах?

  • Приєднуйтесь до груп та / або обговорень (тих, хто має подібні вашим інтереси).
  • Створіть фан-сторінку у Facebook.
  • Позначайте інші ресторани та кухарів у своїх публікаціях.
  • Згадуйте про інші ресторани та кухарів у своїх публікаціях.
  • Робіть репости контенту партнерів.

 

Чого НЕ робити? Як бути впевненими, що ви залишаєтесь в курсі останніх найкращих практик ведення соціальних мереж.

  1. Не спамте своїх клієнтів: публікацій 3 рази на тиждень більш ніж достатньо!
  2. Не публікуйте контент бездумно: Запитайте себе, чи контент цікавий та доречний для ваших клієнтів? Чи проводили ви дослідження актуальності хештегів перед публікацією?
  3. Не ховайте ваше обличчя: Може бути спокусливим розміщувати лише фотографії страв; але підписники люблять бачити людину, яка стоїть за брендом. 
  4. Не піддавайтеся на негативні коментарі: Люди завжди будуть скаржитися, тому не зосереджуйте занадто багато уваги на негативних коментарях. Модеруйте свої коментарі, щоб приховати руйнівні (ви можете заблокувати користувачів, які роблять образливі або зневажливі коментарі щодо раси, сексуальної орієнтації тощо), і вчитися у конструктивних.
  5. Не лише продажі: Надихайте відвідувачів більшим чином захоплюючими новими стравами та рецептами, ніж постійними рекламними акціями.
  6. Не перестарайтеся з хештегами: При правильному використанні хештеги збільшать ваше охоплення і залученість. При надмірному використанні вони просто виглядають спамом і стають неефективними.
  7. Не публікуйте чужий контент без згадки автора: Етикет соціальних мереж для бізнесу передбачає приписування автора чи фотографа, коли ви ділитесь цікавим постом або чудовим зображенням.
  8. Не робіть перерви, не повідомляючи своїх шанувальників: Шанувальники цього не знають і їх буде лише дратувати ваше мовчання. Наприклад, якщо ви їдете у відпустку, опублікуйте повідомлення #timeout, де повідомлятимете, що поділитесь новими екзотичними стравами або новими ідеями для меню після відпустки! :)
  9. Не доручайте одразу кільком людям керувати вашим акаунтом: Якщо кілька людей керують вашим обліковим записом, це може призвести до розрізненості контенту та дублювання.
  10. Не будьте глухим: Навіть у харчовій галузі важливим є реагування на поточні події. Зробити помилку і не бути співчутливим до ситуації та говорити про неї неадекватно може бути настільки ж просто, як і не перевірити хештег на релевантність перед публікацією.
old person smoking thumbs down