За останні шість років кількість відвідувань у європейських ресторанах скоротилася на 3%. Власникам ресторанів і шеф-кухарям необхідно внести зміни, які допоможуть їм виправдати очікування клієнтів, а також залучити більше гостей.

Мотивації та потреби, що стоять за рішенням про місце харчування, значною мірою залежать від віку. Залежно від вашої цільової групи, ви також повинні враховувати різні потреби та стиль життя вашої аудиторії.

Часто вони не знають, чого хочуть у ресторанах, і, оскільки їхня купівельна спроможність більшим чином не досить велика, для них важливою є ціна. Переважна більшість (84%) з тих бебі-бумерів, які мають фінансові можливості, найбільш охоче обирає вже знайомі ресторани/кафе, а їхні найулюбленіші страви - це страви, що поєднують відомі та нові смаки, а також легкі страви. Якщо їм подобається страва, вони, швидше за все, замовлять її знову, адже звичка для них має велике значення. Бебі-бумери використовують соціальні медіа та технології інакше, ніж молоді покоління. Дуже рідко вони перевіряють меню за допомогою комп'ютера, а ще менший відсоток використовує смартфон.

Як заохотити бебі-бумерів відвідати ваш ресторан?

  • Підкреслювати якість продуктів і страв
  • Додати більше традиційних смаків
  • Не вносити зміни у їх улюблені страви

Багато з них є парами, чиї діти вже живуть самостійно. Ціна відіграє меншу роль. Основна увага приділяється комфорту, якості продуктів харчування та обслуговуванню клієнтів. Вони цінують автентичність, свіжість і домашню їжу. Деякі з них віддають перевагу органічним продуктам харчування.

Як заохотити покоління X відвідати ваш ресторан?

  • Підкреслюйте якість ваших продуктів і страв
  • Зосередьтеся на винятковому обслуговуванні клієнтів
  • Забезпечте затишну атмосферу

Це покоління, яке витрачає мінімум часу на приготування їжі. Тим не менш, все більше і більше міленіалів обирають їжу на виніс і доставку додому - більше 62%. Ці молоді люди, що завжди поспішають, регулярно використовують програми для замовлення їжі та очікують гнучкі послуги доставки.

Чи означає це кінець традиційних ресторанів? Ні. Це також не означає, що міленіали не їдять зовсім. Однак для них є важливою унікальність всього кулінарного досвіду: інтригуюча історія місця, незвичайний дизайн інтер'єру або виняткове обслуговування клієнтів. Міленіали є справжніми дослідниками і вони люблять бути першими, хто дізнається про новий ресторан або цікаве сезонне меню.

Як заохотити міленіалів відвідати ваш ресторан?

  • Будьте доступні через додатки для замовлення продуктів та всі соціальні медіа
  • Прагніть створити цікаве місце з унікальною історією
  • Надайте відповідні стимули (різноманітні сезонні меню або тематичні дні)

Хоча дохід покоління Z невеликий, більшість з них (78%) заявляють, що вони витрачають більшу частину своїх грошей на їжу. Місця харчування, такі як фуд-корти, кафе та паби - це важливі місця для того, щоб проводити час з друзями безперешкодно. Що стосується їжі, вони прагнуть експериментувати, готові до нового досвіду і не думають про здорову їжу.

Як заохотити покоління Z відвідати ваш ресторан?

  • Створіть привітний простір для спілкування з друзями (наприклад, пропонуйте безкоштовний Wi-Fi)
  • Будуйте меню на снеках та вуличній їжі
  • Активно ведіть соціальні мережі