Live cooking – це кулінарне шоу, де ви готуєте на сцені і взаємодієте зі своєю аудиторією. Це, безумовно, вимагає певного акторського таланту з боку шеф-кухаря, а також його здатності передавати дорогоцінні шматочки кулінарних знань тим, хто бажає цього.

Приготування за межами кухні більше нікого не дивує. Ресторани та кейтерингові компанії вже багато років працюють на своїх гриль-зонах і, здається, завжди готові до готування на відкритому повітрі. Приготування їжі безпосередньо за столом, за допомогою спеціальних тарілок і обладнання також у розквіті.

Ці тенденції еволюціонували. Наприклад, в тенденцію відкритої кухні, яка користується значною популярністю. Іноді приготування відбувається за скляною панеллю, іноді за прилавком, а іноді – і лише для найсміливіших – прямо на квадратному столі, розташованому посередині кімнати, де кухарі готують їжу перед очима гостей.

Також до тенденцій можна додати: значне зростання попиту на кулінарні воркшопи від діючих шеф-кухарів; рух гурманів – любителів їжі, присвячений пошуку кращих ресторанів з найбільш апетитним меню; і, нарешті, постійно зростає наша любов до кухарів-знаменитостей, кулінарних телевізійних шоу та інтернет-ресурсів, що охоплюють кулінарну тему.

Спільним наслідком згаданих кулінарних явищ є тенденція приготування їжі «вживу», яка дає можливість гостям спостерігати за улюбленим кухарем на роботі, задавати йому питання, розширювати свої кулінарні знання.

Остаточний вигляд живого кулінарного шоу залежить від багатьох чинників. Одним з них є вибір місця для приготування їжі. Шоу може відбутися у вашому ресторані або спеціально підготованій кулінарній студії. Але воно також може проходити в будинку клієнта або під час різних зустрічей або закритих заходів.

Цікавою тенденцією серед шеф-кухарів є пряма трансляція на Facebook або Instagram. Різниці між онлайн-трансляцією та виступом перед живою аудиторією практично не існує, за винятком того факту, що першій не вистачає дегустації приготованих страв. Втім, фани, які дивляться трансляцію онлайн у прямому ефірі, можуть задати свої питання, і додатковою задачею шеф-кухаря є відповідати на них під час приготування їжі.

Чому варто організовувати живі кулінарні шоу? Перш за все, вони допомагають створити свій бренд і пропагують ваш ресторан. Вони також слугують навчанням для ваших гостей і пропонують можливість спілкування та обміну інформацією, що зазвичай недоступно для шеф-кухарів на кухні.

Тренд Live Cooking має свої переваги, однак є і досить вимогливим. Щоб слугувати своєму призначенню, живе готування має бути добре організованим, продуманим та виконаним. Ви повинні знати свою аудиторію, підготувати план «шоу» та ретельно протестувати різні рішення.