Рекламні акції ресторану: 9 цікавих ідей
Влаштуйте бенкет для собак
Собакам дозволено перебування у вашому ресторані? Чудово! Наявність миски з водою для собаки — це, звісно, непогано, але чи не час перейти на новий рівень? Власникам собак дуже сподобається, якщо ви запропонуєте їхнім улюбленцям смачне частування. Вони не полінуються розповісти про це всьому світові — і згадають про ваш ресторан у своїх блогах.
Співпрацюйте з іншими ресторанами
Вам важко уявити причини, які б спонукали вас співпрацювати з конкурентами? А відповідь досить очевидна: щоб отримати нових клієнтів. Адже зовсім непогано, якщо ресторан, який вже подобається гостям, порекомендує ваш ресторан як місце із смачною кухнею, де гості також зможуть отримати задоволення.
Приклад: одна страва від шеф-кухаря іншого ресторану.
Діліться знаннями
Все більше людей не просто відвідують ресторани, але й цікавляться приготуванням їжі та кулінарними техніками. Крім того, вони готують для себе вдома. Отже, скористайтеся наступною ідеєю для просування ресторану: поділіться рецептами та знаннями з вашими гостями.
Приклад: майстер-клас з приготування страв, публікація ваших рецептів в соцмережах, навчальні відео.
Пам’ятайте про особливі випадки
Всі радіють подарункам, особливо тим, які отримують з нагоди святкування особливих подій. Якщо у ваших клієнтів особлива подія — долучіться до привітань. Ваші гості це неодмінно оцінять!
Приклад: безкоштовний десерт на день народження, знижка в день іменин, два келихи шампанського з нагоди святкування заручин.
Використовуйте святковий потенціал
Запропонуйте знижку на обрану страву, приготовану для святкування певної події або додайте до замовлення тематичний елемент.
Приклад: трюфелі для мам під час святкування Дня матері, знижка на страви з гарбуза на Геловін.
Підтримуйте місцеві події
Місцеві події — чудова можливість розповісти про себе потенційним клієнтам. Беріть безпосередню участь у заходах і запрошуйте нових гостей до вашого ресторану.
Приклад: продуктові ярмарки, різдвяний ярмарок, музичні та спортивні події.
Проведіть благодійну акцію
Ще одна можливість заявить про себе — це підтримати тих, хто цього потребує. Ви можете організувати благодійну вечерю, а прибуток спрямувати на підтримання обраної мети. Найкраще обирати події, які освітлюються в ЗМІ і мають важливе значення для ваших гостей.
3 + 1
Акція, яка пропонує одну безкоштовну страву при замовленні трьох, — потужний інструмент для збільшення кількості гостей.
Сімейна знижка
Для багатьох родин спільний похід до ресторану вимагає значних фінансових витрат — адже замовляють багато страв, а платять з одного гаманця. Ось чому сімейна знижка — це прекрасна можливість заохотити родини відвідувати ваш ресторан частіше.
Приклад: Знижка 50 % на дитячі замовлення.