Поговоріть з ними!

Попри те, що знайти час для зустрічі з клієнтами може бути складно, у вас немає іншого виходу, якщо ви хочете, щоб те, чим ви їх годуватимете, відповідало їхнім очікуванням. Перш ніж надіслати свою пропозицію, проведіть деякий час із клієнтом і обговоріть такі пункти.

  1. ГОСТІ. Хто братиме участь у корпоративному заході? Чи буде це лише персонал вищої керівної ланки чи всі офісні працівники, чи виробничий і складський персонал?
  2. СТИЛЬ. Який саме захід вони хочуть? Чи очікує клієнт вишукану вечерю із посадкою гостей за столи, чи він думає про звичайний фуршет з традиційними стравами?
  3. ДЕКОРУВАННЯ ПРИМІЩЕННЯ. Чи має він конкретні вимоги щодо меблів та оздоблення? Клієнт може попросити оформити приміщення композиціями зі свіжих квітів, свічками й іншим оздобленням або просто захоче акуратну столову білизну.
  4. ОБСЛУГОВУВАННЯ. Наскільки залученою повинна бути обслуга? Чи обслуга просто має бути присутня, чи клієнт очікує, що ці люди представлятимуть кожну страву або відповідатимуть на запитання гостей?
  5. ДІЄТИЧНІ ОБМЕЖЕННЯ. Чи сидять гості на конкретних дієтах? Запитайте клієнта про кількість гостей, які уникають конкретних продуктів, наприклад, глютену, лактози або м’яса.
  6. МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ. Які технічні умови пропонує місце проведення? Подумайте про доступ до електрики та проточної води.

Зробіть свою пропозицію неперевершеною!

На основі інформації, наданої вашим клієнтом, складіть індивідуальну пропозицію. Деталі щодо створення пропозиції харчування можна знайти тут, але ключові моменти перелічені нижче.

Представтеся

Представтеся

Додайте інформацію про свою компанію та свого шеф-кухаря. Список ваших основних клієнтів і невелике резюме про вашого шеф-кухаря з його зображенням нададуть вам респектабельності.

Презентуйте меню

Презентуйте меню

Перш ніж перерахувати страви, надайте короткий загальний опис. Деякі назви страв можуть збити вашого клієнта з пантелику, тому буде корисно, якщо ви зробите чітку примітку до страви, наприклад, чи відноситься вона до вишуканих страв, чи до традиційних.

Запропонуйте два варіанти меню та врахуйте потреби різних гостей. Доцільно чітко позначити страви, які мають дієтичний варіант, щоб клієнт точно знав, які страви безпечні для гостей з певними харчовими обмеженнями.

Якщо у вашому меню є фотографії страв або фотографії, де показане пропоноване оформлення, також додайте їх.

Продемонструйте оформлення приміщення

Продемонструйте оформлення приміщення

Опишіть усе, що включено у пропозицію окрім їжі. Напишіть про кольори посуду та столової білизни, оздоблення та квіткові композиції, меблі, додайте фотографії. Вам потрібно, щоб клієнт мав чітке уявлення про те, як виглядатиме захід.

Перерахуйте витрати

Перерахуйте витрати

Надайте чітку й детальну цінову пропозицію. Перерахуйте все, включаючи їжу, оформлення приміщення й обслуговування, а також підсумуйте загальну вартість.

Під час проведення заходу...

Перш за все, будьте пунктуальними. Заплануйте достатньо часу на підготовку, щоб все було на місці до того, як почнуть приїжджати гості.

Дотримуйтесь обіцянок перед клієнтом. Забезпечте все, що ви включили у пропозицію, у тому числі належну якість обслуговування, оформлення та вигляд страв.

І, що не менш важливо, вдало організуйте час, щоб забрати обладнання. Не приходьте занадто рано – вечірка може бути в розпалі. Намагайтеся прибирати якомога швидше, але ретельно.

... і насамкінець

Тож тепер просто потрібно дати клієнту рахунок-фактуру, і ваша робота виконана? Не так швидко. Буде дуже доречним поговорити з клієнтом після завершення заходу. Запитайте у нього, що йому сподобалось, що можна було зробити краще. Такі відгуки про вашу роботу дозволять вам постійно вдосконалювати пропозицію.

Попросіть дозволу використати у вашому портфоліо логотип або фотографії клієнта з проведення заходу – без його згоди це буде неетично і, може, навіть незаконно. А ви ж хочете показати, що новорічний корпоратив, проведений вами, був успішним!