Сильною команду робить не кількість зірок в ній, а дружність, мотивація та відданість її членів. Однак знайти нових членів команди часто буває дуже складно.
Хоча багато кваліфікованих кухарів не можуть знайти роботу, найталановитіші — завжди нарозхват. З іншого боку, юні випускники часто непідготовлені до справжньої роботи. Як ефективно шукати працівників?
Перш ніж починати пошук, потрібно зрозуміти свої фінансові можливості та обсяг роботи на кухні.
- Порахуйте, скільки людей можете найняти, і які працівники потрібні терміново.
- Опишіть обов’язки.
- Подумайте, які ваші очікування від нових працівників — професійні та особисті.
- Не забудьте визначити рамки зарплатні.
Щоб привабити гарного працівника, потрібно запропонувати більше, ніж конкуренти. Це може бути і вища зарплатня, і дещо інше: навчання, сертифікати або змагання зацікавлять справді амбіційних осіб.
Переконайтеся, що ваше оголошення досягне найширшої цільової аудиторії. Ось декілька ідей, де знайти нового працівника.
Особисте спілкування з тими, хто відомий на ринку — чудовий спосіб знайти нових людей. Навіть якщо вони не зацікавлені у вашій пропозиції, у них можуть бути компетентні колеги, що наразі шукають роботу.
Інтерв’ю однаково виснажливе для обох сторін, які мають докласти значних зусиль, щоб показати себе з найкращого боку. Тому під час інтерв’ю необхідно присвятити час знайомству з кандидатами: чому вони вирішили змінити роботу, яка в них мотивація та очікування від нової роботи. Варто попросити рекомендації та зв’язатися з колишніми роботодавцями, щоб пересвідчитися в їхній щирості.
Ви маєте бути в змозі описати, як працює ваша кухня, а також усі перспективи розвитку для нового амбітного працівника.
Не забувайте про практичну частину інтерв’ю. Кухарів та су-шефів можна попросити приготувати свою коронну страву, а потенційного шеф-кухаря — спланувати вечерю з чотирьох страв. Спостереження за роботою кандидатів та смакування їхніх страв — найважливіший етап підбору персоналу.
Обирати завжди непросто, однак добре спланований процес найму зробить це завдання простішим. Все, що залишається після цього, — це підписати контракт і дозволити своїм працівникам розправити крила!