Протягом останніх кількох років можна було спостерігати справжню трансформацію харчових звичок. Ми хочемо споживати здорову їжу, свіжу й кольорову, а також забезпечити організм усіма необхідними поживними речовинами. Ми робимо вибір на користь невеликих місцевих постачальників та екологічних ініціатив. Ми дотримуємось світових тенденцій; варто зазначити, що обмеження споживання м’яса — одна з найактуальніших.

Можливо, ви про це знаєте, та все одно відмовляєтеся сприймати трансформацію, що відбувається, як аргумент для впровадження змін на кухні. Однак, багато причин вказують на те, що окремі вегетаріанські та веганські страви варто пропонувати в меню. Чому слід приділити увагу «озелененню» меню?

Щоб задовольнити потреби ваших гостей

Ми займаємося готельно-ресторанним бізнесом, отже, маємо реагувати на потреби відвідувачів ресторанів, що користуються нашими послугами харчування або роблять замовлення на винос. Люди змінюються, тому слід переконатись, що ми якнайшвидше адаптуємося до змін.

Отже, якщо гості у вашому ресторані постійно запитують, чи пропонуєте ви вегетаріанські або веганські страви, це вірна ознака, що слід замислитися над обов’язковістю кількох варіантів без м’яса в меню.

Щоб не втратити відвідувачів

Люди відвідують ресторани групами — з родиною, друзями чи колегами. Якщо лише одна людина в компанії не їсть м’яса, або просто намагається обмежити його споживання, вся група вибере місце, де є принаймні одна страва рослинного походження, щоб задовольнити потреби кожного.

Це стосується і страв на винос. Замовлення часто роблять сім’ї, друзі чи колеги, які працюють разом. Набагато простіше замовити обід або вечерю на всіх в одному ресторані, де пропонують вегетаріанські страви та страви без алергенів, ніж у кількох місцях.

Ось чому додавати вегетаріанські страви до меню вигідно — це не лише дозволить залучити більше споживачів-вегетаріанців та веганів, загальна кількість клієнтів збільшиться.

Щоб випередити конкурентів

Якщо ви спостерігаєте збільшення попиту на вегетаріанські страви, можна бути впевненим, це вже помітили ваші конкуренти. Перші, хто почнуть додавати вегетаріанські страви в меню, імовірніше, запам’ятаються гостям і отримають відданих прихильників серед тих, хто уникає м’яса.

Тому, якщо ви розумієте, що за вегетаріанською кухнею майбутнє, але все одно неохоче вітаєте її у власному ресторані, ви можете помилятися. Можливо, саме зараз час створити екологічне меню та випередити конкурентів у боротьбі за нових клієнтів.

Щоб оптимізувати управління бюджетом

Кухарі здебільшого вважають, що вегетаріанські страви передбачають більші витрати на харчі, ніж м’ясні. Але вони помиляються! Можна приготувати смачні страви, використовуючи недорогі доступні продукти, наприклад коренеплоди та хрестоцвіті овочі, крупи або квасолю.

Щоб заробляти гроші на вегетаріанських стравах, спробуйте подавати щось на кшталт:

  1.  грушевого крему з петрушкою;
  2. запеченої квасолі з яблуком і чебрецем із картопляним пюре та свіжою зеленню;
  3. «стейки» барбекю з червонокачанної капусти з картоплею фрі.

Інгредієнти цих страв дешевші за м’ясо, під час приготування їх розмір не так сильно зменшується. Такі страви допоможуть вам випередити конкурентів, залучити нових клієнтів і принесуть більше прибутку. Удачі!