Індивідуальний підхід = персоналізація

Індивідуальний підхід означає змінити щось відповідно до чиїхось потреб. Цю концепцію можна назвати й по-іншому — персоналізацією, тобто це зміна певного продукту чи послуги на індивідуальне прохання клієнта.

Клієнти все частіше прагнуть індивідуального підходу до їжі й обирають ресторани, які надають таку можливість. Далі ми розглянемо дві причини, чому так відбувається.

Люди прагнуть індивідуального підходу, тому що уникають певних продуктів

Люди прагнуть індивідуального підходу, тому що уникають певних продуктів

Все більше відвідувачів ресторанів просять не додавати у страви деякі інгредієнти. Це може дратувати або здаватися примхою, але клієнти зазвичай просять про це, оскільки не можуть або не хочуть споживати певні продукти.

До цієї групи клієнтів належать також люди з харчовою алергією або непереносимістю, вегетаріанці, вегани, прихильники кето- або палео-дієт.

 

Люди прагнуть індивідуального підходу задля розваги

Люди прагнуть індивідуального підходу задля розваги

До іншої групи належать люди, яким до вподоби ресторани, де вони самі можуть вирішувати, що лежатиме у їхній тарілці. Їх тішить можливість погратися зі смаками, ароматами й текстурами різних інгредієнтів, а потім поділитися враженнями від результату з друзями і родиною... або своїми підписниками в Instagram.

Впровадьте індивідуальний підхід до клієнтів у своєму ресторані!

Ось декілька простих порад, щоб ви могли порадувати гостей можливістю самостійно вибирати інгредієнти для їхніх страв.

Запропонуйте клієнтам тарілку з різноманітними видами тапас (наприклад, 1, 3, 5 чи 9 тарілок із різними інгредієнтами). Запропонуйте гостям широкий вибір різних видів оливок, маринованих та приготованих на грилі овочів, рослинних соусів і паст, шматочків м’якого сиру в оливковій олії, м’ясних нарізок та іншої смакоти. Подавайте все це зі свіжоспеченим хлібом, додайте трохи оливкової олії — й ви створите незабутнє свято для гостей!

Пропонуючи гостям азійські супи, як-от рамен, фо й том кха, дозвольте їм самостійно вирішувати, з яких інгредієнтів будуть приготовані для них ці страви. Гості можуть обрати на свій смак:

  • бульйон — із м’яса (яловичини чи курки) або овочевий;
  • локшину — з пшениці або рису (без глютена);
  • начинку — м’ясо, тофу, яйця або овочі.

Пам’ятайте, що саме запашний бульйон робить азіатські супи смачними. Ознайомитися з рецептом від наших шеф-кухарів можна тут.

Створити гамбургер на власний смак — це дуже заманливо, а на додачу дозволяє гостям вибрати ті інгредієнти, які їм найбільше до смаку. Що обов’язково має входити до складу меню «Гамбургер моєї мрії»?

  • Булочка: традиційна, цільнозернова, без глютена.
  • Котлета: з яловичини, курки, сиру або овочів.
  • Овочі: наприклад, листя салату, помідори, цибуля, мариновані огірки, овочі на грилі.
  • Сири: чедер, гауда, фета.
  • Начинки: наприклад, халапеньйо, смажена цибуля, оливки, сушені помідори.
  • Соуси: наприклад, томатний, чилі, майонез, тартар, часниковий.

Загальновідомо, що піцу люблять усі, особливо якщо вона відповідає індивідуальним уподобанням. У своїй піцерії ви запросто можете дати можливість своїм клієнтам створювати піцу за власними побажаннями, дозволивши їм обирати:

  • тісто, наприклад, класичне, з цільнозернового борошна, без глютена або забарвлене вугіллям чи буряком;
  • соус, наприклад, традиційний маринара, вершковий соус або барбекю;
  • сир, наприклад, моцарелу, блакитний сир або веганський сир;
  • білкову начинку, наприклад, курятину, чоризо, салямі, шинку, тофу або темпе;
  • овочі, наприклад, помідори, шампіньйони, кукурудзу, буряк, кабачки, болгарський перець, броколі або шпинат.

Якщо ви спеціалізуєтеся на легкій кухні, в якій багато свіжих овочів і здорових інгредієнтів, дозвольте гостям створювати власні салати або тарілки асорті. Ви можете просто запропонувати клієнтам декілька категорій інгредієнтів із можливістю обрати один продукт з кожної категорії: листя салату; свіжі, смажені або овочі-гриль; зернові; білок (м’ясо, риба, яйця, тофу); заправки.