Що таке ітертейнмент?

Цей термін — це слово-гібрид зі слів «їсти» (англ. eat) та розваги (англ. entertainment). Хоча слово нове, ідея, яка сприяла його появі, — вийти з дому кудись пообідати чи повечеряти і розважитися — зовсім не нова.

В ітертейнменті їжа та розваги відіграють однаково важливу роль. Саме тому боулінг та кінотеатри не вважаються закладами для «ітертейнменту», хоча в деяких подають дещо по-справжньому смачне. Цей новий тренд скоріше стосується ресторанів, барів та пабів, які доповнюють свої традиційні пропозиції певним типом розваг.

Які типи ітертейнменту ви можете запропонувати своїм гостям?

Живі ігри

Живі ігри

Вікторини, змагання з бриджу та покеру, караоке або дартс... Існує безліч ігор, які ви можете проводити у своєму закладі.

Оберіть гру, яка відповідатиме характеру вашого закладу. Це буде не тільки корисно вашому бренду, але й цікаво вашим гостям.

Концерти та жива музика

Концерти та жива музика

Жива музика, яка супроводжуватиме вишукану вечерю, легкий обід або приємну розмову за келихом вина — це ідеальне поєднання. Цю ідею можна втілити у будь-якому ресторані, незалежно від його формату. Це може бути виступ скрипаля, читання поезії або діджейські сети з візуальними ефектами.

Шоу талантів

Шоу талантів

Шоу в ресторані? Чому б ні! Наприклад, можна запросити чарівника, коміка стендапу, артиста бурлеску або травесті-диву. Таким чином ви зберете у своєму закладі цілий натовп, окрім постійних клієнтів.

Зустрічі з цікавими людьми

Зустрічі з цікавими людьми

Ваш ресторан пропонує страви регіональної кухні? Чому б вам не запросити мандрівника або журналіста, який може розповісти цікаві історії про регіон, з якого походять ваші страви?

Або, можливо, ваша аудиторія бажає чогось більш вишуканого? Тоді зустріч з письменником або поетом може бути їм більше до душі.

Майстер-класи

Майстер-класи

Майстер-класи — ще одна варта уваги ідея. Подумайте про розфарбовування кераміки, створення композицій з сукулентів, уроки каліграфії або прикрашання імбирного печива перед Різдвом.

Чому варто спробувати ітертейнмент?

Сьогодні конкуренція у галузі громадського харчування досить висока і постійно зростає, тому ресторанам треба придумувати щось нове, щоб убезпечити свою позицію на ринку та привабити більше гостей.

Запропонувавши своїм клієнтам розваги, ви не лише зацікавите їх, але й збільшите свій прибуток. Часто акції та знижки допомагають вам досягти першочергової мети, а саме залучити більше гостей та отримати більше замовлень, але вони зменшують ваш дохід.

Організувавши унікальну подію, яка не вимагає великих витрат, ви зможете залучити постійних клієнтів та нових гостей, яким цікаво, що ви можете запропонувати. Усе, що вам потрібно — це хороший план, трішки творчості та віддана команда, і ваш бар або ресторан завоює прихильність нових клієнтів.