меню

Оберіть цільову групу, що приносить найбільше прибутку  ресторану і подумайте, що б вони хотіли дізнатися про нього і якою мовою розмовляють. Управління фан-сторінкою, орієнтованою на підлітків з великих міст, мешканців містечок середнього віку, батьків з маленькими дітьми та заможних туристів — це управління чотирма різними сторінками.

Відвідувачі все частіше звертаються до фан-сторінок ресторанів у фейсбуці, а не до веб-сайтів. Саме тут вони шукають адресу ресторану, години роботи та актуальне меню. Тому не забувайте оновлювати цю інформацію. Крім того, сповіщайте про будь-які несправності або плани про закриття ресторану.

Ніколи не ігноруйте повідомлення від гостей і відповідайте якомога швидше. Все більше користувачів використовують повідомлення у фейсбуці, а не телефон, щоб дізнатися про наявність певних страв, спитати про алергени або забронювати столик.

Одного допису на день досить, максимум можна опублікувати два, якщо вони на різні теми. Якщо у стрічці ваших підписників будуть одне за одним з'являтися нудні повідомлення від вашого ресторану, вони можуть роздратуватися і, як наслідок, відписатися від вашої сторінки або профілю.

Саме фотографії привертають увагу, особливо на фан-сторінках та у профілях ресторанів. Можна робити чудові фотографії їжі навіть на смартфон, але не потрібно обмежуватися їжею. Фотографуйте свої зали, кухню в процесі приготування їжі або офіціантів за роботою.

Фейсбук та Інстраграм існують не для хизування своїми успіхами. Вони мають допомагати у створенні діалогу з клієнтами. Тому менше говоріть про себе і більше питайте своїх підписників та фанів про те, що б вони хотіли скуштувати у вашому ресторані, які їхні улюблені страви або найяскравіші кулінарні враження.

Фейсбук сильно обмежує видимість бізнес-сторінок та профілів. Щоб бути побаченим, необхідно мати належну рекламу. Можна використовувати спонсовані дописи та рекламні кампанії, повідомляти про новинки у місцевих кулінарних групах або співпрацювати з блогерами, що пишуть про ресторани.

Життя ресторану завжди кипить, і гостям цікаво дізнаватися, що відбувається за лаштунками. У прямих трансляціях та інстасторіз можна показати, як шеф-кухар готує свої фірмові страви, представити персонал або влаштувати віртуальний тур кухнею.