![](/natkhnennja-dlja-shefa/poradi-ta-pidkazki/jak-keruvati-storinkami-restoranu-u-facebook-ta-instagram/_jcr_content/parsys/content/textimage_1258977401/image.img.jpg/1561616826671.jpg)
Оберіть цільову групу, що приносить найбільше прибутку ресторану і подумайте, що б вони хотіли дізнатися про нього і якою мовою розмовляють. Управління фан-сторінкою, орієнтованою на підлітків з великих міст, мешканців містечок середнього віку, батьків з маленькими дітьми та заможних туристів — це управління чотирма різними сторінками.
![](/natkhnennja-dlja-shefa/poradi-ta-pidkazki/jak-keruvati-storinkami-restoranu-u-facebook-ta-instagram/_jcr_content/parsys/content/textimage_1864573108/image.img.jpg/1561616840057.jpg)
Відвідувачі все частіше звертаються до фан-сторінок ресторанів у фейсбуці, а не до веб-сайтів. Саме тут вони шукають адресу ресторану, години роботи та актуальне меню. Тому не забувайте оновлювати цю інформацію. Крім того, сповіщайте про будь-які несправності або плани про закриття ресторану.
Ніколи не ігноруйте повідомлення від гостей і відповідайте якомога швидше. Все більше користувачів використовують повідомлення у фейсбуці, а не телефон, щоб дізнатися про наявність певних страв, спитати про алергени або забронювати столик.
![](/natkhnennja-dlja-shefa/poradi-ta-pidkazki/jak-keruvati-storinkami-restoranu-u-facebook-ta-instagram/_jcr_content/parsys/content/textimage_1447213626/image.img.jpg/1561616854082.jpg)
Одного допису на день досить, максимум можна опублікувати два, якщо вони на різні теми. Якщо у стрічці ваших підписників будуть одне за одним з'являтися нудні повідомлення від вашого ресторану, вони можуть роздратуватися і, як наслідок, відписатися від вашої сторінки або профілю.
![](/natkhnennja-dlja-shefa/poradi-ta-pidkazki/jak-keruvati-storinkami-restoranu-u-facebook-ta-instagram/_jcr_content/parsys/content/textimage_1958856987/image.img.jpg/1561616864432.jpg)
Саме фотографії привертають увагу, особливо на фан-сторінках та у профілях ресторанів. Можна робити чудові фотографії їжі навіть на смартфон, але не потрібно обмежуватися їжею. Фотографуйте свої зали, кухню в процесі приготування їжі або офіціантів за роботою.
![](/natkhnennja-dlja-shefa/poradi-ta-pidkazki/jak-keruvati-storinkami-restoranu-u-facebook-ta-instagram/_jcr_content/parsys/content/textimage_915620992/image.img.jpg/1561616877842.jpg)
Фейсбук та Інстраграм існують не для хизування своїми успіхами. Вони мають допомагати у створенні діалогу з клієнтами. Тому менше говоріть про себе і більше питайте своїх підписників та фанів про те, що б вони хотіли скуштувати у вашому ресторані, які їхні улюблені страви або найяскравіші кулінарні враження.
![](/natkhnennja-dlja-shefa/poradi-ta-pidkazki/jak-keruvati-storinkami-restoranu-u-facebook-ta-instagram/_jcr_content/parsys/content/textimage_2065771763/image.img.jpg/1561616889881.jpg)
Фейсбук сильно обмежує видимість бізнес-сторінок та профілів. Щоб бути побаченим, необхідно мати належну рекламу. Можна використовувати спонсовані дописи та рекламні кампанії, повідомляти про новинки у місцевих кулінарних групах або співпрацювати з блогерами, що пишуть про ресторани.
![](/natkhnennja-dlja-shefa/poradi-ta-pidkazki/jak-keruvati-storinkami-restoranu-u-facebook-ta-instagram/_jcr_content/parsys/content/textimage_986655338/image.img.jpg/1561616906887.jpg)
Життя ресторану завжди кипить, і гостям цікаво дізнаватися, що відбувається за лаштунками. У прямих трансляціях та інстасторіз можна показати, як шеф-кухар готує свої фірмові страви, представити персонал або влаштувати віртуальний тур кухнею.