Зірки Мішлена — які вони?

“Мішленівські зірки” — це формат рейтингу ресторанів у престижному путівнику Мішлена. Вперше він був опублікований у 1900 році братами Едуардо та Андре Мішлен, засновниками відомої шинної компанії. Видання розповсюджувалось безкоштовно серед водіїв, які придбали шини Michelin. Серед іншого, довідник включив список рекомендованих придорожніх ресторанів.

Зараз керівництво Michelin робить набагато більше, ніж просто класифікує ресторани — компанія володіє потужним голосом у харчовій промисловості. Michelin задає тенденції для ресторанів, створює очікування в категорії вишуканих страв і перетворює шеф-кухарів на міжнародних знаменитостей.

Чи кожен ресторан може заробити зірку Мішлена?

На жаль, ні, і тут немає нічого спільного з творчістю чи напруженою працею — вся справа в місці. Інспектори путівника Мішлен відвідують лише декілька вибраних міст у кожній країні, тому навіть якщо ви готуєте чудову їжу, але робите це в маленькому містечку, зірку Мішлен ви не заробите.

Однак варто спостерігати за Мішленом — час від часу вони розширюють перелік міст, які відвідують.

Хто приймає рішення?

Ніхто насправді не знає. Ресторани оцінюють анонімні інспектори, які завжди приходять без попередження. Тож ви ніколи не можете бути впевнені, що саме зараз цей ресторан не оглядає ваш таємний інспектор.

Чи даються зірки Мішлен назавжди?

Ні. Зірки присуджуються на рік, після чого інспектори знову переглядають ресторан. Були ресторани, які покращились через рік, і після щорічної перевірки вони отримували дві-три зірки. Однак іноді ресторани втрачають зірки або взагалі не потрапляють до наступного видання.

Як заробити зірку Мішлен?

Незважаючи на те, що інспектори залишаються скутими щодо критеріїв, за якими вони обирають найкращі ресторани, аналіз раніше нагороджених ресторанів або історій кухарів, чиї ресторани отримували зірки, може нам багато розповісти. То на що саме звертають увагу аудитори?

Найвища якість — пріоритет

Здається, якість є основним критерієм при оцінці ресторанів. І справа не лише в якості їжі — якість посуду, обслуговування та навіть дизайн ресторану також має відображати прагнення до досконалості.

Якщо ви хочете вступити в битву за зірку Michelin, ви повинні переконатися, що використовуєте виключно свіжі та якісні продукти, персонал регулярно навчається, столи виглядають приголомшливо, а інтер’єри захоплюють подих.

Послідовність усіх цих елементів є ключовою — перш за все тому, що ніколи не відомо, коли прийде інспектор, а по-друге тому, що інколи інспектори відвідують місце проведення два-три рази, перш ніж прийняти своє остаточне рішення.

Кулінарний досвід

Смак, аромат і текстура страв — це три ключові показники класу страви, і тому вони є важливими для інспекторів Мішлен. Дивлячись на ресторани, які зазвичай отримують зірки, здається, що інспекторів насамперед цікавить сучасна кухня ... з французьким відтінком. Кулінарний досвід повинен бути насиченим і базуватися на оригінальній послідовній концепції.

Особистість шеф-кухаря

Зірки рідко отримують ресторани, кухарів яких не визнають, принаймні на місцевому рівні.

Інспектори очікують оригінальних меню, що відображають історію, філософію та пристрасть шеф-кухаря. Для того, щоб привернути увагу інспекторів Michelin, слід розпочати з просування бренду шеф-кухаря, оскільки це якнайшвидше приверне увагу до закладу, у якому він працює.