Вебсайти забезпечують хорошу рентабельність інвестицій і є гарною основою для запуску онлайн рекламних кампаній. Якщо ви плануєте розвивати свій харчовий бізнес, вебсайт повинен бути вашим першочерговим завданням. З часом відносно низькі інвестиції у створення та наповнення вашого вебсайту окупляться, стимулюючи нові замовлення та бронювання для вашого бізнесу. Дізнайтеся, як саме створити вебсайт для Food бізнесу за 7 кроків!
1. Оберіть конструктор вебсайтів

1. Оберіть конструктор вебсайтів

Першим кроком у налаштуванні вашої платформи є вибір правильного конструктора для вебсайтів. Зараз точно є з чого вибрати, проте спершу оцініть свої вимоги та завдання. Ваш очікуваний бюджет і рівень технічних знань, швидше за все, зіграють роль у виборі платформи для створення сайту. Серед популярних конструкторів вебсайтів:

 

2. Виберіть домен та хостинг

2. Виберіть домен та хостинг

Після реєстрації в одному з вищевказаних конструкторів вебсайтів, вам потрібно буде придбати доменне ім’я та хостинг план, а також налаштувати електронну пошту.

  1. Ваше доменне ім’я має бути назвою вашого закладу. Якщо це ім’я вже зайняте, спробуйте додати до нього локальний елемент, що відрізнятиме вас, наприклад ваше місто. Як правило, краще володіти версією домену з .com. Перегляньте Найкращі доменні імена для сайтів закладів харчування та гостинності!
  2. Тепер вам потрібно вибрати план хостингу. Знову ж таки, знайдіть план хостингу, який має бути сумісним з Wordpress, Squarespace або Wix.
  3. Нарешті, налаштуйте вашу електронну пошту! Звичайно, обліковий запис електронної пошти має бути на основі вашого домену. Найкращою практикою є створення фірмової електронної адреси, наприклад Hello@Restaurant.com чи Book@Restaurant.com. 

3. Оберіть тему оформлення

3. Оберіть тему оформлення

Вибір теми — це все одно, що розроблення свого меню або доопрацювання інтер’єру закладу. Ваш вебсайт працює як онлайн-представництво вашого ресторану, тому вибір правильної теми є важливим для забезпечення приємного враження клієнтів. Вибираючи тему, враховуйте наступні питання:

  1. Яка ваша мета? Збільшити замовлення? Полегшити онлайн-бронювання? Просувати бізнес на ринку? Спробуйте знайти тему оформлення, яка вже включає опцію онлайн-замовлення або може інтегруватися з нею, наприклад WooCommerce
  2. Який ваш стиль? Темний і похмурий чи свіжий і яскравий?
  3. Яку кухню ви пропонуєте? Зазвичай ваша кухня повинна бути впізнаваною у вибраній вами темі. Це забезпечить відвідувачам веб-сайту відчуття автентичності вашого сервісу. 
  4. Досвід гостей: Використовуйте тему, в якій легко орієнтуватися, включаючи яскраві кнопки із закликом до дії для замовлення та бронювання, а також залишайте достатньо місця для великих зображень, що презентують  ваші страви. Спробуйте знайти тему, яка включає спеціальний розділ для відгуків клієнтів.

4. Додайте інформацію про ваш заклад

4. Додайте інформацію про ваш заклад

Тепер, коли всі основи створені, ви можете налаштувати свою тему так, щоб вона найкраще відображала ваш бізнес! Деякі загальні відомості, необхідні для ресторану чи бізнесу з доставки їжі, включають:
  1. Меню: Завантажте цифрову версію вашого меню на свій вебсайт. Крім того, додайте версію PDF, яку клієнти можуть завантажити та зберегти для майбутніх бронювань.
  2. Галерея: Люди їдять очима, так? Обов’язково додайте безліч фотографій (у форматі галереї / каруселі) своїх страв! Тут якість фуд-фотографій відіграє важливу роль! Також розмістіть фотографії вашого закладу, які найкраще ілюструють вашу атмосферу!
  3. Локація: Кожен повинен знати, де ви знаходитесь! Навіть якщо ви доставляєте їжу лише через Інтернет, споживачі часто роблять висновок про надійність закладу на основі загальної інформації, такої як адреса та контактні дані.
  4. Контакти: Вкажіть контактний номер (можливо 1 або 2), а також вашу нову електронну адресу! Таким чином гості також зможуть зв’язатися з вами, якщо у них є запитання щодо бронювання, страв чи іншого.
  5. Відгуки: Споживачі більше довіряють гостям, що їдять, ніж брендам! Зверніться до декількох лояльних гостей із проханням написати вам відгук у відповідь на безкоштовний напій!

5. Налаштуйте замовлення та бронювання

5. Налаштуйте замовлення та бронювання

Якщо вашою основною метою є замовлення та бронювання, переконайтеся, що у вас все налаштовано для зручного онлайн-замовлення.

Для налаштування онлайн-бронювання столиків переконайтеся, що у вас є система, яка інтегрує це з офлайн-бронюванням. Ніяких технічних змін не потрібно! Ви можете просто переконатися, що всі онлайн-бронювання вносяться у вашу книгу / систему бронювання. Виділіть одну людину для щоденної перевірки бронювань через Інтернет!

Для онлайн-замовлень запровадьте іншу систему, яка не затримує ні замовлення клієнтів в Інтернеті, ні фізичних відвідувачів. Оскільки на більшості кухонь є виділений підрозділ "на доставку" або "інтернет-замовлення", переконайтеся, що цей підрозділ готує лише онлайн-замовлення. Це впорядковує процес і запобігає роздратованню клієнтів та перевантаженню персоналу!

6. Зареєструйтеся в Google My Business

6. Зареєструйтеся в Google My Business

Кожен бізнес повинен бути внесений до списку в Google для максимальної представленості в онлайн просторі та довіри з боку гостей та пошукової системи Google.

7. Просувайте ваш сайт

7. Просувайте ваш сайт

Нарешті, хто дізнається про ваш новий веб-сайт без маркетингу? Щоб розпочати роботу з digital маркетингу в гастрономічній сфері, перегляньте ці статті.