Ось кілька простих правил, які варто пам’ятати, публікуючи інформацію про ваш заклад:

РОБИТИ:

  • Вам потрібно знати специфіку платформи, яку ви використовуєте. Twitter менш візуальний, ніж Instagram, тому контент слід відповідно відрегулювати.
  • Використовуйте мову та тон, відповідний для кожної соціальної платформи. Facebook простий, у  Instagram використовуйте хештеги, а у Twitter висловлюйтесь стисло. Слідкуйте за лідерами галузі та людьми, які можуть вас надихнути. Спостерігайте, як вони рекламують себе та свої страви.
  • Використовуйте #хештеги у своїх публікаціях, популярні серед любителів кулінарного мистецтва та відповідні стравам, наприклад #instafood #restaurant #foodphoto #страва. Це полегшить пошук вашого контенту. 
  • Попрацюйте над ідентичністю вашого закладу. Розпочніть з хештега #назвавашогозакладу. 
  • Визначтесь з вектором просування вашого бренду у соціальних мережах і поводьтеся послідовно. Важливо бути творчим, але ідентичність вашого місця повинна відчуватися на кожній фотографії та публікації.

НЕ РОБИТИ:

  • Не робіть усе самостійно. Читайте та дивіться, що роблять інші заклади / особистості у соціальних мережах та враховуйте це, створюючи власний контент.
  • Не створюйте довгих постів. Краще зробити їх короткими, лаконічними та приємними. Як і у вас, в інших теж мало часу.
  • Не перестарайтеся з використанням #хештегів.
  • Не ігноруйте своїх підписників. Соціальні мережі чомусь названі саме так — не нехтуйте розмовами зі старими та майбутніми клієнтами.

Прочитайте статтю Секрети фотографування страв та навчіться ділитися найкращими фотографіями в соціальних мережах, #безфільтрів.

 

Знайдіть більше порад та підказок щодо РЕСТОРАННОГО МАРКЕТИНГУ.