Ось кілька простих правил, які варто пам’ятати, публікуючи інформацію про ваш заклад:
РОБИТИ:
- Вам потрібно знати специфіку платформи, яку ви використовуєте. Twitter менш візуальний, ніж Instagram, тому контент слід відповідно відрегулювати.
- Використовуйте мову та тон, відповідний для кожної соціальної платформи. Facebook простий, у Instagram використовуйте хештеги, а у Twitter висловлюйтесь стисло. Слідкуйте за лідерами галузі та людьми, які можуть вас надихнути. Спостерігайте, як вони рекламують себе та свої страви.
- Використовуйте #хештеги у своїх публікаціях, популярні серед любителів кулінарного мистецтва та відповідні стравам, наприклад #instafood #restaurant #foodphoto #страва. Це полегшить пошук вашого контенту.
- Попрацюйте над ідентичністю вашого закладу. Розпочніть з хештега #назвавашогозакладу.
- Визначтесь з вектором просування вашого бренду у соціальних мережах і поводьтеся послідовно. Важливо бути творчим, але ідентичність вашого місця повинна відчуватися на кожній фотографії та публікації.
НЕ РОБИТИ:
- Не робіть усе самостійно. Читайте та дивіться, що роблять інші заклади / особистості у соціальних мережах та враховуйте це, створюючи власний контент.
- Не створюйте довгих постів. Краще зробити їх короткими, лаконічними та приємними. Як і у вас, в інших теж мало часу.
- Не перестарайтеся з використанням #хештегів.
- Не ігноруйте своїх підписників. Соціальні мережі чомусь названі саме так — не нехтуйте розмовами зі старими та майбутніми клієнтами.
Прочитайте статтю Секрети фотографування страв та навчіться ділитися найкращими фотографіями в соціальних мережах, #безфільтрів.
Підпишись на розсилку
Підпишіться на нашу розсилку сьогодні, щоб бути в курсі новин зі світу гастрономії. Ви отримаєте найсвіжіші рецепти, інформацію про тренінги та надихаючі матеріали та статті, створені кухарями з усього світу. Не пропустіть нічого!