Паковання для їжі навинос схоже на посуд: воно має бути водночас практичним та естетичним, а також передавати атмосферу вашого бару чи ресторану. Розумний ресторатор стежить за тим, аби паковання було не лише функціональним та економічним, але й елегантним та біорозкладним.

Паковання без термосклеювання

Найпопулярніші пінопластові та пластикові контейнери, що використовуються переважно традиційними ресторанами, чудово підтримують їжу в теплому стані, але мають кілька недоліків. Соуси та супи можуть розливатися, інгредієнти можуть вільно рухатися всередині контейнера (навіть якщо в ньому є декілька відсіків), а матеріал контейнерів не можна віднести до тих, що полюбляють екологічно свідомі споживачі.

Які ж екологічно чисті альтернативи пластиковому пакованню доступні на ринку?

Паковання ПЛА для їжі навинос

Паковання ПЛА для їжі навинос

Хоча воно виготовлене з використанням біорозкладного матеріалу, як-от кукурудзяний або пшеничний крохмаль, воно не поступається функціональністю тарі зі звичайного пластику.

Таке паковання може мати різну форму та розмір: кругле або прямокутне, з відсіками або без них, у формі мисок, чашок із кришками або коробок для суші.

Паковання з цукрової тростини для їжі навинос

Паковання з цукрової тростини для їжі навинос

Дорожчим варіантом є багаса — матеріал, що залишається після подрібнення цукрової тростини під час виробництва цукру. Це один із найекологічніших видів паковання, оскільки він виготовляється з побічного продукту, який інакше потрапляв би на звалище.

Асортимент задовольнить будь-які потреби. Ви можете вибрати коробку з відсіками або без них, з кришкою з цукрової тростини або матеріалу ПЛА, що ідеально стикується з коробкою. Є також підноси, миски різних розмірів та чашки для супів чи напоїв.

Картонне паковання для їжі навинос

Картонне паковання для їжі навинос

Це економічно ефективна альтернатива іншим менш екологічним пакованням. Вони бувають білого або коричневого кольору; останні вважаються екологічнішими. Є різні форми та розміри, наприклад, коробки для обіду, миски, чашки для супу, коробки для локшини та спеціальні контейнери для картоплі фрі чи бургерів, обгортки тощо.

Пам’ятайте, коли справа стосується паковання, залучайте будь-які творчі ідеї, оскільки один контейнер можна використовувати для різних цілей. Чудовим прикладом є суші-лотки з прозорою кришкою, які також ідеально підходять для показу невеликих закусок, сирів та холодної нарізки під час доставки їжі на святкування особливих подій.

Пристрій для термосклеювання паковання

Страви, що доставляються в термосклеєному пакованні, довше залишаються гарячими, а окремі інгредієнти можуть бути розміщені у відсіках, що запобігає їхньому змішуванню. Тому дедалі більше рестораторів вирішують придбати пристрій для термосклеювання паковання.

На ринку представлено кілька типів ручних термосклеювальних пристроїв, і вибір переважно залежить від бюджету. Майте на увазі, що оптимальний час прогріву має становити не більше 10 хвилин, а час склеювання — приблизно 2–3 секунди.

Термосклеювання найчастіше застосовують до пластикового паковання. Воно може бути прозорим або чорним (останнє популярне в азійських ресторанах). Проте ви також можете обрати паковання із цукрової тростини, аби зменшити пластикові відходи та здобути прихильність екологічно свідомих гостей.

А ще можна поєднати пластикові термосклеєні лотки з кришками замість пластикової плівки. Це елегантне рішення допоможе заощадити кошти та час. Наявність кришки дає змогу безпечно перевозити супи та соуси, а також легко складати контейнери в стопки, щоби полегшити транспортування.

Паковання для їжі навинос із закруткою (банки та вакуумні пакети)

Окрім традиційних видів паковання на ринку зараз є кілька цікавих рішень, що можуть повністю змінити те, як доставляється їжа.

  1. Банки — використовуйте для доставки страв, які клієнти розігріватимуть вдома, а також заохочуйте їх робити власні заготовки, наприклад, через додавання рецепта до інструкції з розігрівання. Саме так ресторани ділом підтримують практику беззалишкового виробництва.
  2. Власні контейнери клієнтів — дедалі більше ресторанів заохочують клієнтів приносити власну тару, коли ті замовляють їжу додому. Щоби стимулювати цю практику, пропонуйте знижки таким клієнтам.
  3. Вакуумні пакети — вакуумне паковання є символом доставки найвищої якості для ваших клієнтів. Обов’язково розкажіть їм про це нове рішення та продемонструйте його переваги, як-от збереження більшої харчової цінності та підтримка кращої текстури м’яса. Не забудьте покласти в пакет зі стравою інструкцію з розігрівання.
  4. Алюмінієві лотки — відмінний вибір для барбекю. Розмістіть готові набори для барбекю в лотках і заклейте їх вакуумним запаювальником. Додайте інструкцію.

Але це ще не все, у секторі громадського харчування може незабаром відбутися справжня пакувальна революція. Харчова промисловість вже знайома з «активними» контейнерами, що довго утримують тепло, а то й самі нагрівають страву. Також дедалі частіше ми чуємо про «розумні» контейнери, які можуть повідомляти про стан страви. Сподіваємося, що такі інноваційні рішення незабаром стануть стандартною практикою.

Паковання для супів навинос у сфері громадського харчування

У минулому найпопулярнішими пакованнями для доставки супів були пінопластові або пластикові чаші. Зараз вибір набагато ширший, і гості дедалі більше уваги приділяють зовнішньому вигляду паковання.

Сьогодні в тренді паперові чашки, що випускаються в екологічно чистих кольорах. Якщо ви вибрали цей варіант, обов’язково запакуйте тверді інгредієнти, як-от сухарі, грінки або начос, в окрему тару, аби вони не розм’якнули.

Ще один тренд — пакування супів рамен у дві окремі тари: всі тверді інгредієнти у велику миску, а бульйон в меншу чашку. У такий спосіб суп не розіллється, а інгредієнти залишаться сухими.

Паковання для фастфуду навинос

Найширший вибір харчового паковання можна знайти у сегменті фаст-фуду: кожна страва має спеціальну тару.

Піца

Піца

Піцерії використовують коробки для піци різних розмірів із паперовою підкладкою або алюмінієвою фольгою та захисними стійками для піци.

Бургерія

Бургерія

Бургерні доставляють основні страви в контейнерах із пінопласту, ПЛА або цукрової тростини. Однак найпопулярніші коробки для бургерів виготовляють із паперу, і їх легко можна перетворити на тарілку.

Щоби бургери довше залишалися теплими, оберніть їх папером чи пергаментом із фольгою або покладіть у спеціальну обгортку.

Бокси

Бокси

Коробки для локшини — це паковання в стилі вуличної їжі для будь-яких видів локшини, не лише китайської. Підбирайте такі, що після відкриття утворюють миску або тарілку.

Коржик

Коржик

Коржики тортильї зазвичай доставоляються в алюмінієвій фользі. Щоби здивувати споживача, можна спробувати спеціальні паперові коробки.

Фірмові паковання для їжі навинос

Паковання не лише захищає їжу, але й створює можливості для комунікації з клієнтами. Що можна додати, аби зробити коробки та пакети індивідуальними?

  1. Логотип, який виглядатиме професійно і підвищить впізнаваність бренду.
  2. Інструкцію з розігрівання.
  3. Брошуру з новими або сезонними пропозиціями.
  4. Купони на знижки для наступного замовлення.
  5. Поради щодо повторного використання або перероблення паковання.
  6. Лист подяки або просте «Дякуємо» чи «Насолоджуйтеся!», яке обов’язково оцінять постійні клієнти.

Паковання має значення!

Добре паковання має підтримувати їжу в теплому стані, запобігати змішуванню інгредієнтів і проливанню соусів чи інших рідин, а також мати гарний вигляд і бути екологічно чистим. Саме цього очікує більшість клієнтів.

Навіть якщо ви не можете задовольнити всі ці вимоги, не хвилюйтеся. Якість все ж стоїть на першому місці. Їжа мусить бути належної температури та мати приємний вигляд. А вже досягнувши цієї мети, і якщо бюджет дозволяє, можна інвестувати в естетичне й екологічне паковання. Це неодмінно окупиться.