З того часу місія Томаса Ліптона полягала в поширенні оптимізму у світі шляхом виробництва широко доступного, високоякісного чаю. Використовуючи гасло "З плантації прямо в чашку" він перетворив чай на популярний напій «для всіх». У знак визнання служби Сера Томаса Ліптона для розвитку виробництва чаю, королева Вікторія у 1898 році визнала його знатною особою. Вже у 1909 році чай успішно продавався в Європі, Японії та Сполучених Штатах, що увінчалося відкриттям першого заводу з пакування чаю в Нью-Йорку.

У 1964 році, коли бренд Lipton став глобальним брендом, було представлено холодний чай на ринку в США, а в 1978 році також у Європі. У 1992 році Lipton і Pepsi-Cola почали співпрацювати із США, щоб також забезпечити інші частини світу холодним чаєм.

Компанія Lipton докладає всіх зусиль для забезпечення сталого розвитку, а з 2010 року всі чаї Lipton Yellow, що продаються в Європі, постачаються зі стійких фермерських господарств сертифікованих Rainforest Alliance.

Ми до сьогодні продовжуємо місію сера Томаса Ліптона, яка передбачала забезпечення чаєм Lipton споживачів по всьому світу. Завдяки цьому Lipton на даний момент є провідним брендом чаю, який продається в більш ніж 150 країнах світу.