1. Санітарія: призначте в кожній зміні лідера, який навчатиме команду і стежитиме за виконанням додаткових заходів безпеки щодо оброблення продуктів харчування.
  2. Безпека працівників: регулярно спілкуйтесь із персоналом, донесіть до них, що не можна виходити на роботу, якщо вони нездужають, і що правильно буде залишитися вдома.
  3. Звертайтеся до відвідувачів: повідомте, що ви відкриті на доставку і вживаєте заходів, щоб подбати про їхню безпеку.
  4. Більш привітне оточення: приберіть сенсорні панелі, додайте вільне місце, прибравши кілька столиків.
  5. Заохочуйте персонал долучатись до доставки, щоб компенсувати втрачені чайові. Зробіть запас контейнерів для доставки і продажу страв на винос.
  6. Впорядкуйте меню: залиште найпопулярніші страви, відтермінуйте акції і пропозиції страви дня — так ви матимете змогу скоротити персонал і витрачати менше запасів.
  7. Приберіть зони самообслуговування — стійки з приправами, шведські столи, салат-бари; якщо вони потрібні, приставте до них персонал або виставляйте страви у порційних контейнерах.