Al Forno, італійський ресторан, що вже давно працює в Сингапурі, є володарем знаку якості Ospitalità Italiana — відзнакою Торгової палати Італії за відданість традиціям національної кулінарної культури. У цьому відеоінтерв’ю засновник ресторану, шеф-кухар Алессандро ді Пріско ділиться досвідом організації та управління успішним сервісом доставки продуктів.

1. Як було засновано ресторан Al Forno?

Ми відкрили Al Forno у 1995 році, і тепер це один із найстаріших італійських ресторанів у Сингапурі. Ми славимося нашою дров’яною піччю!

2. Як власний сервіс із доставки допоміг вашій справі?

Ми почали надавати послуги доставки близько 2000 року. Протягом останніх трьох років наші продажі подвоїлися. Нині помітною є тенденція не їсти в ресторанах, і наш сервіс доставки дає нам вихід саме на таких клієнтів.


3. Чому ви розпочали надавати послуги доставки?

Спочатку — щоб збільшити продажі. Проте і попит на страви на винос і їх доставку зростав.

Ми були одними з перших, хто почав доставляти страви у Сингапурі та, ймовірно, у Південно-Східній Азії. Ми почали навіть раніше, ніж foodpanda та Deliveroo. Тоді це було складно, тому що в нас не було того програмного забезпечення, яке ми маємо зараз. Однак я прийняв цей виклик, і мені все вдалося.

 


4. Коли ви залучили до партнерства зовнішнього постачальника послуг з доставки, і що партнер запропонував вашому бізнесу?

Ми почали співпрацювати з платформами, що спеціалізуються на послугах доставки, десь 3-4 роки тому, бо хотіли скористатися можливостями їхніх мереж. Оскільки більшу частину коштів вкладають вони — особливо в маркетинг та кур’єрів — ми подумали, що це могло б допомогти нам розширити наш бізнес. Ми спробували, і це спрацювало.

5. У чому полягають відмінності між вашим сервісом доставки та сервісом зовнішніх постачальників послуг?

Основна відмінність — це витрати. Використовуючи веб-сайт, я заощаджую 10-15 %. Крім того, я можу запропонувати ширший вибір індивідуальних замовлень у порівнянні з платформами зовнішніх постачальників.

З іншого боку, компанії-постачальники допомагають нам з доставкою в обідній час, коли ми не здатні обслуговувати всі замовлення самотужки.

6. Які подальші дії після одержання замовлення на доставку?

Після передавання замовлень на кухню та стійку близько 10-15 хвилин іде на приготування страви. Далі ми перевіряємо, чи немає помилок, пакуємо страви та передаємо їх кур’єру служби доставки.

Наша послуга з доставки не має займати більше ніж 30 хвилин з моменту розміщення замовлення до моменту доставки до будинку замовника.


7. З якими проблемами збереження якості страв під час доставки ви зіткнулися?

Одним із найважливіших аспектів є приготування страв, і ми зрозуміли, що деякі страви не надто добре витримують перевезення.

Наприклад, середньо-просмажений стейк продовжить готуватися в контейнері. Або паста: у процесі доставляння соус може висохнути.

Тож ми навчилися адаптувати наші страви для доставки. Наприклад, ми можемо знімати стейк з вогню трохи раніше або додавати до пасти більше соусу. Крім того, ми намагаємося використовувати інгредієнти, які краще піддаються перевезенню.


8. З якими операційними проблемами ви зіткнулися під час надання послуг з доставки?

Наші кур’єри потрапляли в аварії або не з’являлися на роботі. Та вести бізнес все одно потрібно, тож я сам доставляв замовлення у будинки клієнтів у різні способи — автомобілем, на таксі, на велосипеді та навіть пішки!

Можна також одержати забагато замовлень. Тож ми запровадили таку систему: у разі потреби ми можемо блокувати веб-сайт.

Нарешті, важливо мати достатні запаси для виконання замовлень. Ми завжди намагаємося накопичувати щонайменше на 20 % більше інгредієнтів, ніж потрібно.

9. Яку пораду ви дасте іншим власникам ресторанів, які думають розпочати послуги з доставки?

1. Намагайтеся створити хороший веб-сайт, зручний для використання з мобільного телефону і з добре організованими інструментами пошуку.
2. Активно застосовуйте рекламу, від соціальних мереж до флаєрів.
3. А найважливіше, підтримуйте найвищі стандарти харчової гігієни та ніколи не змінюйте якість ваших страв.

10. Як ви бачите майбутнє доставки харчових продуктів?

Протягом останніх п’яти років ми спостерігали неймовірні зміни. Ми мусимо змінюватися разом з часом, і я вірю, що доставка їжі розвиватиметься.

Це важлива нагода, оскільки люди змінюють свою культуру харчування. Вони бажають їсти вдома, а доставка — це можливість для ресторанів долучитися.