меню

Коли йдеться про роботу закладів громадського харчування, задоволення дієтичних потреб відвідувачів та врахування потенційної дії алергенів може бути непростим завданням. Ми склали зручний контрольний список для службових приміщень і зони обслуговування, що допоможе контролювати алергени на вашій кухні.

  • Контрольний список з обслуговування відвідувачів, що потребують страв без глютену й алергенів

    1. Чи знає персонал про особливі види дієти?
    2. Чи доступні навчальні програми для покращення обізнаності персоналу?
    3. Чи є план проведення навчання з обслуговування особливих потреб в харчуванні та нових видів алергії?
    4. Чи існує процес сертифікації, про який доцільно повідомити відвідувачів?
    5. Чи існує план дій з надання допомоги клієнтам з тяжкими алергічними реакціями?
    6. Як інші ресторани пропонують страви, що не спричиняють алергії?

    Контрольний список для зони обслуговування щодо обміну інформацією з гостями та кухнею

    1. Чи дієтичні потреби відвідувача чітко з’ясовано?
    2. Чи донесено їх в ефективний спосіб до персоналу кухні?
    3. Чи є щось, що потрібно повідомити відвідувачеві після аналізу замовлення на кухні?
    4. Чи може кухня після закінчення обслуговування підтвердити, що було зазначено особливі вимоги?
    5. Чи підтвердив відгук відвідувача, що все було зроблено правильно, під час пропозиції страв і після вживання їжі?
    6. Чи відомі з досвіду будь-які дії з покращення процесу комунікації, які можна порекомендувати керівництву?

    Контрольний список для кухні з приготування безпечних страв без глютену й алергенів

    1. Чи є маркування харчових продуктів [достатньо] чітким?
    2. Які інгредієнти у вашому меню зазвичай спричиняють алергічні реакції?
    3. Чи є страви, які можна легко змінити, щоб пропонувати меню людям зі спеціальними дієтичними потребами?
    4. Які продукти/страви не можна змінити, щоб дотримуватися особливих дієтичних вимог?
    5. Чи існує виділене робоче місце/набір кухонного приладдя, яке використовується, щоб запобігти перехресному забрудненню?
    6. Чи впроваджено систему для чіткого розділення звичайних замовлень і замовлень з особливими дієтичними вимогами?
    7. Чи підтверджено, що буде приготовано страву з дотриманням особливих дієтичних вимог, замовлену персоналу з обслуговування?