На рівень прибутку від бургерів впливає три чинники, які ви маєте врахувати: меню, паковання та спеціальні пропозиції.

Адаптуйте меню до потреб клієнтів

Давно минули часи, коли клієнтам можна було вгодити лише простим шматком м’яса на булочці, приправленим солоним огірком і кетчупом. Зараз люди мають охоту до нових відчуттів, тому шукають майстерно приготовані бургери або інноваційні рецепти.

Крім того, у зв’язку з появою різноманітних сервісів доставки їм є з чого вибрати. А це означає, що розраховувати на лояльність клієнтів до улюблених ресторанів зараз не варто. Щоби підтримувати інтерес гостей і виділятися з-поміж конкурентів, кухарі мусять постійно змінювати меню та пропонувати нові страви.

Які зміни допоможуть стати найкращим гравцем?

Не зациклюйтеся на яловичині

Яловичі гамбургери беззаперечно є класичним варіантом цієї страви і завжди мають бути в меню. Проте не забувайте пробувати інші варіанти, що можуть вразити бургероманів.

Як щодо сендвіча зі смаженою хрусткою куркою? Або з курячим філе на грилі? Ще бургери можна приготувати з котлетою з курки або індички, рибою або морепродуктами. Нехай наш бургер із хрусткими креветками, вершковим крабовим салатом і майонезом халапеньо надихне вас!

Вегетаріанські гамбургери в наявності

Більшість рестораторів уже змирилися з тим, що в бургерній обов’язково мають бути рослинні страви. Дедалі більше людей тяжіють до безм’ясного харчування, і буває достатньо одного вегана або вегетаріанця у компанії, аби вони замовили обід там, де пропонують страви на рослинній основі. Якщо ви не задовольнятимете ці потреби, передасте своїх клієнтів конкурентам на блюдечку.

Можна приготувати вегетаріанські бургери з нуля, використовуючи сейтан, бобові, гриби чи коренеплоди.

Обирайте короткострокові пропозиції

Тимчасове меню, доступне в певні дні тижня, не лише створює відчуття винятковості, але й змушує клієнтів поспішити, якщо вони хочуть спробувати щось надзвичайне. Це допоможе довше підтримувати інтерес до вашого меню.

Створюючи пропозиції з обмеженими часовими рамками, подумайте про сучасні тенденції, як то ферментована їжа, конопляне масло або сезонні інгредієнти. Ви можете або повністю замінити меню, або внести лише певні зміни, наприклад, додати нові гарніри чи соуси. Наприклад, соус із мангового пюре та майонезу чудово підійде до страв азійської кухні.

Пакування бургерів навинос

Чим частіше клієнти замовляють доставку додому, тим більше їх турбує пакування їжі. Замовляючи з різних місць, вони мають змогу порівнювати якість та визначати найкращих, тому не варто недооцінювати вплив паковання. Подумайте, що саме до душі вашим клієнтам.

Тара з пінопласту — рентабельна та теплоощадна, але не підходить для відвідувачів (особливо містян), які очікують від улюблених ресторанів дотримання екологічних норм. На додачу, гарною таку тару не назвеш, тому вона може залишити негативне враження.

Модне біорозкладне паковання з цукрової тростини коштує набагато більше і тому не є найкращим варіантом, особливо зараз, коли так потрібно заощаджувати. А як щодо картонного паковання? Воно представлене в натуральному коричневому або білому кольорах і виглядає чудово. Щоби підвищити впізнаваність вашого бренду, ви можете оформити таке паковання в корпоративному стилі: надрукувати логотип, застереження щодо температури тощо.

Проте паперові коробки не є ідеальними: вони не підтримують їжу в теплому стані, як це робить пінопласт. Щоб уповільнити процес охолодження, можна додати паперову обгортку або пергамент із фольгою. І бажано залишити трохи місця для випуску пари, аби бургер не розм’якнув.

Немає спеціальних пропозицій? Дякую, тоді не треба

На сервісах доставки конкуренція особливо жорстка. Клієнти не прив’язані до одного ресторану, а можуть легко замовляти з різних місць. Щоби перемогти в цих перегонах, спокусіть їх не лише привабливим меню, але й апетитними цінами.

У сучасних умовах доставки чудово працюють пропозиції «2+1» (замовляйте два бургери й отримуйте один у подарунок) або навіть «1+1» (часто використовується з дешевими гарнірами, як-от картопля фрі чи капуста з морквою під майонезом). Вони також чудово підходять для представлення спеціальних цін на комплексні замовлення (наприклад, гамбургер, напій та закуска).

За допомогою спеціальних пропозицій ви зможете виділитися та привернути увагу клієнтів до свого меню, де вони вже ознайомляться з вашими оригінальними стравами зі смачними назвами. А поєднання неповторного смаку з екологічно чистим теплоощадним пакованням підвищить ваші шанси на те, що черговий шукач бургерів зупинить свій вибір саме на вас.