Корпоративні клієнти очікують чудових страв - однак, оскільки кожен з нетерпінням чекав новорічного корпоративу цілий рік, ви маєте зробити набагато більше. Як ставитись до своїх клієнтів до, під час та після заходу, щоб вони потім знову повернулися?

Новорічна вечірка - потреби клієнта та ваші пропозиції

Задавайте правильні питання, уважно слухайте

Перш ніж скласти кошторис, запитайте клієнта про стиль їх новорічної вечірки. Це буде офіційний захід, чи просто невимушена зустріч? Вони очікують традиційного обслуговування, або відкриті для нестандартних ідей сервірування? Чи мають вони на думці якийсь особливий стиль оформлення?

Дізнайтеся, скільки людей в компанії мають дієтичні обмеження або непереносимість, щоб знати, чи потрібно вам готувати страви без м'яса, молока або глютену. Пам’ятайте, що меню, яке ви плануєте для цих гостей, має бути не менш святковим, ніж звичайне.

Перевірте технічні умови в місці проведення. Вам можуть знадобитися такі речі, як подовжувачі або додаткове водопостачання.

Підготуйте вашу пропозицію

Представте вашу пропозицію якомога чіткіше. Справа не лише в тому, який захід ви будете обслуговувати, а й у тому, як ви будете обслуговувати, тому вдалою ідеєю буде надати приклади попередніх меню. Розкажіть вашому клієнту трохи про себе: додайте примітку про свою компанію та свого шеф-кухаря.

Прочитайте цю статтю для отримання додаткової інформації про те, як приготувати ідеальну пропозицію з кейтерінгу.

Новорічна вечірка - що робити під час заходу

Офісна новорічна вечірка - важливий захід для всіх гостей. Це означає, що ви повинні залишатися в тонусі й дотримуватися цих трьох правил, щоб не зіпсувати атмосферу.

  1. Будьте там заздалегідь. Прибудьте на місце проведення раніше, щоб закінчити всі підготовчі роботи, перш ніж гості почнуть приходити. Вони не повинні бачити, як ваша команда метушиться й накриває столи.
  2. Дотримуйтеся класики. Вишукані настільні прикраси обов’язкові, але для вашої команди так само важливо акуратно вдягтися й показати досконалі манери. Хоча захід може бути неформальним, ви все одно маєте зробити його особливим.
  3. Будьте обізнані. Ваша команда має бути готова надати допомогу всім гостям та консультувати їх щодо страв, щоб переконатися, що ті, хто дотримуються жорсткої дієти, зможуть впевнено вибрати те, що їм підходить.

Прибирання після вашого обслуговування є ще одним важливим моментом. Ви маєте розпочинати прибирання тільки після того, як всі гості поїхали, і закінчити пакування якомога швидше. Залишати безлад не варто - намагайтеся залишити приміщення в такому самому вигляді, в якому воно було до вас.

Новорічна вечірка - як впоралися?

Відразу після заходу поговоріть з вашим клієнтом, щоб подякувати йому та запитати, що йому сподобалося найбільше і що можна було б зробити краще. Таким чином, ви не лише підтримуєте тісніші відносини з клієнтом, але й збираєте цінні відгуки, які допоможуть вам поліпшити вашу роботу.